~Milyen vele a durva együttlét~
(Maknae line)🔸Jimin🔸
-Jimin imádja a változatosságot. Imádja ha ő dominálhat de azt se bánja ha te vagy a domináns fél.
-Imádja ha Daddynek hívod. A kis Mochi megvadul mikor kiejted ezt a becenevét.
-Fojtogat, nem is keveset. Nem viszi túlzásba, de imádja nézni ahogy mondod neki, hogy szorosabban.
-"Gyerünk baby lovagolj meg. Hagyd, hogy beléd élvezzek."
-Az együttlét utáni törődés. Ilyenkor milliószor bocsánatot kér. Elvisz fürdeni ahol általában karjai között alszol el.
🔸Taehyung 🔸-Erotikus megalázások. Taehyung egy igazi vadállat az ágyban imád durva beceneveken hívni.
-Mindig úgy kezdi, hogy keres egy okot arra, hogy elfenekelhessen.
-Hónapokig gyakorolt a kötéllel , hogy ki tudjon kötözni. Ma már sajnos odáig fajult, hogy szinte minden együttléteteknél használja.
-A határaidat feszegeti. Addig nem enged elélvezni még ő el nem ment. Ha közel jársz a gyönyörhöz leáll csak, hogy halhassa, hogy érintésért könyörögsz.
-" Ha így folytatod a nyögdécselést még jobban meg foglak büntetni!"
🔸Jungkook 🔸
-BDSM ( Két szereplője, az aktív, utasításokat adó úr (dom) és a passzív, szenvedő szolga ). Szerintem nem nehéz kitalálni, hogy te töltöd be álltalába a szenvedő szerepét.
-Van egy biztonsági szavad amit azért talált ki Jungkook ha túl durva lenne akkor leáll. Sajnos elég sokszor kell használnod.
-Szerepjáték. Imád szerepjátékokat játszani veled. Mindig meglep valami kis jelmezzel téged. Természetesen a kedvence az mikor nyuszinak vagy öltözve és a répájával kell játszanod. (😳)
-Van egy doboza tele játékokkal. Ezeket csak akkor használja ha ideges, de csak akkor ha te is a közelben vagy.
-"El akarsz élvezni? Hah, majd szólok ha meg teheted."
Kezdem szégyelni ezeket a részeket. 😅😔