~Amikor hozzád bújnak~
🔸Jin🔸Jin mí meglepő a konyhában főzött mint minden este mikor az ideje és te engeded neki. A hűtőben matattál valami innivaló után kutatva. Jin kapva a lehetőségen oda osont mögéd és ölelésébe vont. Nagyon meglepett mert Jin nem az a bújós fajta és max csak akkor ölel meg mikor találkoztok vagy az ágyban alvás közben, ezért hezitálva de visszaölelted. Pár perc múlva elváltatok.
-Jól vagy? Soha nem csináltál még ilyet. -fogod meg homlokát hát ha lázas, de nem.
-Csak ölelést akartam és senki más nem ad olyan öleléseket amilyeneket te szoktál. -von mellkasához. Nagyon meghatottál őszinte szavaitól aminek eredménye az lett, hogy pólója vizes lett könnyeidtől.
🔸Yoongi🔸A fiúknak a próbáján voltál és Jiminnel beszélgettél valami érdektelen dologról. Yoongi nagyon gyorsan féltékeny lett mikor meglátta, hogy nézel Jiminre. Oda ment hozzátok és megölelt téged hátulról, de már profin kezelted a féltékeny Yoongit.
-Oh hey, Durci megint féltékeny vagy? -nyomsz puszit arcára amit Jimin mosolyogva néz végig hisz örül nektek.
-Nem tudok nem féltékeny lenni ha látom, hogy a szép barátnőm egy tehetséges fiúval beszélget és a tudat, hogy bármikor elveheti tőlem. -mondja úgy hogy fejét nyakadba fúrta. Jimin és te egymásra néztetek majd elkuncogtátok magatokat.
-Nyugi Hyung, nem venném el tőled T/N.🔸Hoseok🔸
Hosoek a tánc teremben te pedig oda tartottál munkahelyedről. Számodra egy nyugodt nap volt viszont Hobi számára nem. Már türelmetlenül várt téged.
Amikor megérkeztél érezted a nyomást ami Hoseok körül volt, de mikor megláttott kivirult. Oda futott hozzád, felemelt és megforgatott.
-ÚRISTEN Hobi nagyon megleptél. -sóhajtasz nagyot mikor letesz, de egy percre sem enged el.
-Bocsi baby csak ma nagyon rossz napom volt és most csak rád van szükségem ahhoz, hogy lenyugodjak. -ölel magához szorosabban. A fiúk hálálkodva mutogatnak neked Hoseok háta mögött.🔸Namjoon🔸
Mint mindig Namjoon most is későn jött haza és most is hulla fáradtan. Mikor haza ért a nappaliban talált meg téged a puha kanapén ahol nem sokkal később már ő is helyet foglalt.
-Hello Életem, fáradt vagy? -kérdezed még feje öledben pihen és te haját simogatod.
-Igen nagyon. -ül fel és ölében húz majd szorosan megölel- Mostantól csak ölelni akarlak egész nap, de ha úgy jobb felmehetünk a kényelmes agyunkba és nézhetünk egy filmet? -cirógatja kezedet. Bólintva állsz fel öléből és úgy húzod fel fáradt barátod hálótokba ahol ölelkezve nézitek a tv-t még el nem alszotok.🔸Jimin🔸
Jimin a hálószobában van valami bugyuta videóval próbálja magát lefoglalni még rád vár, hogy haza gyere a munkából. Már éjfél fele járhatott az idő mikor haza értél. Jimin mikor meghallotta gyorsan lefutott és amilyen gyorsan csak tudott ölelésébe zárt téged.
-Biztos nagyon hiányoztam neked, ugye Mochi? -öleled vissza boldogan hisz nagyon jó érzés egy fárasztó nap után ilyenre haza érni.
-Igen igen nagyoooon hiányoztál. -ölel szorosabban. Legnagyobb meglepetésedre felemelt és felcipelt egészen ágyatokig- Miért tart ilyen sokáig a munkád annyira utálom. -háborodik fel amit nagyon aranyosnak találsz.
-Nyugi Jimin itt vagyok. -tárod szét kezedet ami közé gyorsan bebújik.
-És most már nem menekülsz.🔸Taehyung🔸
Taehyung már akkor hozzád bújik ha látja, hogy valaki 3 másodpercnél tovább néz téged már akkor megfojt ölelésével és nem érdekli hol vagytok vagy ki lát titeket. Nem értetted miért csinálja ezt ezért kénytelen voltál rá kérdezni.
Kint sétáltattátok Yeontant mikor "csak úgy" megölelt.
-Oké TaeTae miért ölelsz meg mindig? -tolod el kicsit magadtól annyira, hogy szembe tudj nézni.
-Valaki túl sokáig bámult téged és ez segít nekem... Tudod ez ilyen ösztön nálam. De szerintem nem bánod, hogy ennyire törődöm veled. -nyom puszit arcodra majd vissza fordult a fiú felé és egy gyilkos tekintettel jutalmazta.🔸Jungkook🔸
Jungkook türelmetlenül várta, hogy végez a zuhanyozással és csatlakozz hozzá az ágyban. Mikor meghallotta, hogy nyílik az ajtó izgatottan az ágyhoz futott és lefeküdt rá. Amikor megláttad, hogy barátod ott fekszik az ágyban és csak rád vár. Nyomtál egy puszit arcára mitől megjelent nyuszi mosolya és berántott az ágyba.
-Kook ne a hajam meg vizes had szárítsam meg. -könyörögtél neki de szavaid süket fülekre találtak.
-Neee~ ölelni akarlak és csókolni és szeretgetni, azt akarom, hogy boldog legyél. -veszi szorosabbra ölelésedet és a vége az lett, hogy vizes hajjal aludtál el Kook karjaiban.