~Amikor a ruhájukat viseled~
mim_jiji🔸Jin🔸
Jin egyáltalán nem bánja mikor ruháit viseled. Aranyosnak gondolta, hogy az ő hatalmas ruháit hordod. Mindig fülig pirul mikor reggelente kicsoszogsz a pizsama felsőjében. Amikor szabadságon van reggeltől estig a pólójában vagy, hiszen tudod mennyire viccesen viselkedik ilyenkor. Dadogva beszél és mindennek neki megy illetve mindent elejt. Általában ilyenkor te főzöl hiszen Jin használhatatlan. Ő inkább csak mosolyogva figyeli ahogyan a konyhában sürögsz forogsz.
-Jagi olyan imádni való vagy. -könyököl rá a pultra majd végig mér.
🔸Yoongi🔸Yoongi soha nem értette, hogy miért viseled ruháit amikor neked is vannak. De aranyosnak talált téged bennük. Vörös fejét próbálja elrejteni amit általában annyival szokott elintézni, hogy hátulról ölelésebe zár.
-Miért hordod az én ruhámat? -kérdezi miközben fejét válladon pihenteti.
-Mert kényelmes. -zárod le ennyivel amivel annyit érsz el, hogy Suga arca megint pirossá válik.
-Ahh Jagii olyan cuki vagy. -veszi szorosabbra ölelését.
🔸Hoseok🔸
Hoseok imádja mikor a ruháit hordod. Mosolyogva követ téged tekintetével. Úgy viselkedik mint valami fán boy. Fotókat csinál amit titokban elküld a fiúknak.
-Jagi olyan cukii vagy. -kezd el aegyozni ami nevetésre késztetett téged. Amikor végzet a cuki pofák vágásával leültök a kanapéra. Hobi kezét pólója alá vezeti és úgy von szorosan magához.
-Szeretem amikor a ruhámat hordod, de azt még jobban amikor nincs rajtad semmi. -mormogja füledbe. Nem figyelve mondatára eszed tovább popcornodat.
🔸Namjoon🔸
Először nem tudta hogyan reagáljon mikor meglátta, hogy pulcsiját viseled. Nagyon sokszor pirult el mikor csak rád le nézet rád. De nem tudja titkolni mennyire is szereti mikor ruháját viseled.
-Gyakrabban kellene a ruháimat hordanod. -kacsint rád. Ilyenkor felkap ölébe és bármerre megy te is vele tartasz. Igen még a fürdőbe is. Nem akar egy percre sem magadra hagyni, mert fél, hogy akkor levennéd magadról a ruhát.
🔸Jimin🔸
Nem akartad elvenni Jimin ruháit, de ő ragaszkodott hozzá. Sőt ő adta rád legelőször. Mindig elmondja ilyenkor, hogy mennyire aranyos vagy. Amikor a fiúkkal találkoztok általában az ő pulcsiját vagy pólóját viseled, mert szerinte így nem fognak veled kikezdeni.
-Sokkal jobban állnak az én ruháim. -nyom puszit arcodra és folytatja bámulásodat.
-Köszönöm Chim, de abba hagynád a bámulást. Kezdem magam kényelmetlenül érezni. -mondod majd magadra húzod pulcsijának kapucniját. Abba hagyja bámulásodat és magához húz.
🔸Taehyung🔸
Ugyan úgy mint Jimin ő erőltette, hogy viseled a ruháit. Most már addig fajult a dolog, hogy már alsónadrágját is becsórod. Amikor meglátja, hogy boxerében sétálsz fel alá a lakásban borzasztóan zavarban jön.
-T/N nagyon aranyos vagy, de mit csinálsz így itt? -mutat végig testeden amit csak boxere és bő pólója takar.
-Úgy gondoltam megleplek. -mondod mosolyogva. Piros fejjel kezdet el közeledni feléd majd megállt előtted úgy, hogy orrotok összeért.
-Extrém cuki vagy. -ölel meg szorosan- És mi a meglepi? Remélem te? -nyalja meg ajkát.
-Neem... -kuncogod el magadat- Forró csoki. -mutatsz konyha felé. Ahova Taehyung és te mint valami óvodás úgy rohantatok oda.
🔸Jungkook🔸
Borzasztóan zavarba szokott lenni főleg az első alkalomkor.
Éppen aludtál mikor Kook haza jött és meglátta, hogy a kanapén szundikálsz bő pulcsijában. Halkan oda settenkedett és leguggolt melléd.
-Olyan gyönyörű vagy. -suttogja füledbe.
Rengeteg kép van rólad telefonjában mikor ruháját viseled. Amikor turnén van és hiányol mindig ezeket nézegeti.
Ezt most csak úgy itt hagyom 😅😂