-a terhesség alatt(7/1)-
🔸Jin🔸
Jin nagyon fáradtan ment edzésre ami a többi tagnak fel is tűnt.
-Fáradtnak nézel ki Hyung, mi történt? -kérdezi Jimin aggódva.
-T/N és én egész este neveket kerestünk a babának.Épp főztél mikor is Jin kitessékelt a konyhából.
-Jin, minden rendben. -fogod meg karját- Enged had főzzek. -próbálod elhúzni a pultól.
-Addig nem még terhes vagy Jagi. -kezd el szeletelni- Én akarok ételt csinálni neked és a babámnak.Amikor először látja meg az ultrahangról készült képet csak mosolyogva nézi.
-Ahhh ez olyan szép. -néz rád mosolyogva- Olyan szép a babám. -kezdi el simogatni hasadat.
Jin úgy gondolta megmutatja a többi tagnak, hogy szoktál viselkedni a terhesség alatt.
-Yaaaahhh Jiiiin kaját akarok. -utánoz téged.
-Neeee én nem is szoktam ezt csinálni. -kezded elkergetni Jin vagyis csak próbálod kergetni még a többi bandatag csak a hasát fogva fetreng a földön.'A mi worldwide handsome-unk apa lesz' -olvassa fel Jin a kommentet.
-Igeen apa leszek. -kezd el ugrálni- És lesz egy gyönyörű hercegnőm vagy egy worldwide handsome-m.Egy forgatás közben a tagok elkezdik piszkálni Jint.
-Hyung mond el az armyknak, hogy csináltátok a babát. -piszkálja J-hope.
-Yaahh elég. -neveti el magát kínosan barátod.Már a kórházban vagy, de Jin sehol. Ő és a többi tag hihetetlen sebessége közelítenek a kórház fele.
-Hyung lassíts. -kapaszkodik erősen Tae.
-Most nem. Végre apa leszek sietnem kell. -mondja majd rá tapos a gázra.
-De még meg sem indult a szülés. -mondja Yoongi- És T/N ki fog nyírni ha nem egyben érsz oda. -Jin ezen csak jót nevet majd meg fogadja barátja tanácsát.Jin megkönnyebbült mikor megtudta, hogy te és kislányotok rendben vagytok.
Jin a baba mellet fekszik és aranyos fejeket vág neki. Mikor is lányotok el mosolyodik.
-Úristen..olyan gyönyörű. Annyira imádom. -fogja meg kezedet.-Nagyon szépen köszönöm Jagi, hogy világra hoztad nekem. -puszilja meg ajkadat- Nagyon szeretlek.-ölel meg mire babátok fel sír- És téged is. -veszi kezébe babátokat.