~Amikor veled vesztik el a szüzességüket~🔸Jin🔸
Amikor megtudtad, hogy még szűz nagyon meglepődtél. Sosem látszott bizonytalannak ha erről a témáról volt szó. Nagyon örültél mikor elmondta, hogy te leszel neki az első. Próbálta viccekkel elrejteni idegességét. Ezt mind azért, mert nem tudta mit hogyan kéne csinálni mivel csinálni teljesen más mint pornót nézni vagy csak fantáziálni róla.
Te irányítottál és közben biztattad. Nagyon aranyosnak találtad, hogy mindent elmondott neked. Ügyeltél rá, hogy jól érezze magát, ezért ő a hátán feküdt te pedig csípőjén.
A tudatlansága ellenére is félt attól, hogy fájdalmat okoz neked. Percenként rá fogott csípődre ezzel megállítva téged a mozgásban és aggódó tekintettel megkérdezi, hogy jól vagy e. Persze te minden egyes alkalommal emlékezteted, hogy jól vagy és most csak az a lényeg , hogy az első alkalma jó legyen.
Mindketten fáradtan mentetek el zuhanyozni. Természetesen együtt és utána az egész napot pihenéssel töltöttétek.
🔸Yoongi🔸Nem mondta el neked, hogy te leszel neki az első. Nem akart belőle nagy dolgot csinálni, ezért csak az aktus után vallotta be.
Mivel nem tudta mit csináljon, megkérdezett téged, hogy mit szeretnél ha csinálna. Láttad rajta, hogy nem igazán tudja mit kell csinálni. Próbálta megfogni a kezedet ami sikerült neki. Nagyon szorította kezeidet és küzdött, hogy nehogy előbb élvezzen el mint te, de nem sikerült.
-T/N be kell valamit vallanom. -tekintete a padlót fürkészte- Nekem ez volt az első alkalmam. -emeli tekintetét rád.
-Na ne mond. -emeled meg egyik szemöldöködet. Látszott rajta, hogy nem erre számított.
-Mi? -kérdez vissza.
-Túl hangos voltál. Szerintem ennyi elég magyarázatként. -neveted el magadat. Yoongi bele pirul mikor realizálja, hogy igazad van.
🔸Hoseok🔸Alig volt ideges inkább nagyon izgatott különösen azért, mert veled lehetett. Amint bekerültetek az ágyba bedurvult. Nem állt szándékába, de nagyon izgatott volt. Nagyon hamar megtalálta, hogy mi tetszik neked, de sajnos nem tudott uralkodni magán. Mivel táncos a mozgása elképesztően jó még az ágyban is. Ha nem mondta volna, hogy szűz akkor azt hitted volna, hogy már századjára csinálja. Haja kócos volt, lihegett mégis lelkes volt. Ez az első alkalom után Hoseok bocsánatot kért, de teljesen másért. Nem durvasága miatt hanem bénasága miatt.
-Sajnálom Jagi, legközelebb jobb leszek ígérem, de addig is gyakorolni fogok. -mondja mosolyogva. Fejed tetejére nyomott egy puszit. Örültél neki ,de már titokban eltervezted a menekülök útvonaladat.