~Amikor a tagok rátok nyitnak mikor khm.. 🔞~
🔸Jin🔸Pár perccel ezelőtt fejezetétek be életetek legszebb együttlétét. Most ölelkezve fekszel az édes barátoddal ruha és takaró nélkül.
- Hyung~. Éhes vagyok. Mikor csinálsz vacsorát? -sétál be nyafogva Jungkook. Mondata után vette észre, hogy ti ketten full pucéran fekszetek az ágyban. Ijedten fúrod fejedet barátod mellkasába aki betakar téged takaróval még ő fedés nélkül marad.
-K-ki kellene... -mutat piros fejjel az ajtó felé.
-HÚZ KI JEON JUNGKOOK. -kel fel ordítva barátod mellőled és kizavarta a fiatalt. Kook lefagyott mikor meztelen Hyungja felé vette az irányt, de rögtön észbe kapott és ordítva kirohant.
🔸Yoongi🔸Az aktus közepén voltatok. Yoongi lila foltokat hagyott kulcscsontodon. Hangodnak utat adtál nem is halkan. Az ajtó nyitódására lettetek figyelmesek, gyorsan oda kaptátok fejeteket. Namjoon állt ott telefonnal a kezében.
-Yoongi, mikor jössz le és segítesz az új dalban? -néz fel Nam telefonjából.
-Mi lenne ha előbb kitakaródnál innen. -morogta miközben egy percre sem állt meg a mozgásban. Namjoon egy szó nélkül ment ki, viszont ezt az estét soha nem fogja elfelejteni.🔸Hoseok🔸
Szét tépte ruháidat és elképesztő erővel a falnak vágott. Erőszakosan ostromolta ajkaidat. Egy percre sem vált el ajkaidtól, de valaki megzavarta meghitt pillanatotokat.
-Hyung gyere! Jungkook és.... Mi ez? -kérdezi lesokkolva Taehyung.
-Menj ki!! -néz rá ziháltan barátod.
-Nem,de mond el mi ez? -megy hozzátok közelebb, te Hobi mellkasába fúrtad meztelen felsőtestedet, hogy nehogy a fiatalabb meglásson.
-Menj ki még mielőtt a fejed nélkül távozol és legközelebb kopogj!! -öleli át derekadat miközben a fiatalabbat szidja.
-Rendben. -duzzogva vonul ki a szobából. Hobi gyorsan oda rohan az ajtóhoz és bezárja majd visszatér hozzád.
🔸Namjoon🔸Te és az elképesztő barátod a liveja után be vettétek az ágyát. Nyelvetek táncot járt a másikéval miközben Namjoon vetkőztetett. Nem sokkal később az ajtó kinyílt és Jimin sétált be rajta.
-Yah Namjoon Hyung! Láttam a liveodat. Megcsin.... -az ágyra pillantott ahol meglátott titeket félmeztelenül- Annyira sajnálom! Kérlek folytassátok. -hajol meg előttetek. Megkuncogtátok reakcióját majd szép lassan folytattátok ott ahol abba hagytátok.🔸Jimin🔸
Jiminnel már mindennek a közepén voltatok amit hangos nyögéseid is jeleztek. Nem vettétek észre, hogy kinyitódott az ajtó ezért folytattátok az ajtóban álló Yoongi ellenére is.
-Jimin mindjárt megyünk. -mondta miközben titeket bámult. Csöppet sem éreztétek magatokat zavarban már mint Jimin nem, ezért folytatta.
-Hyung mondtam, hogy nem megyek! Menj... -Jimin abba hagyta mondandóját, mert nem akart vele tiszteletlen lenni.
-Rendben. -rántotta meg Yoongi vállát és azzal el is hagyta a szobát.🔸Taehyung🔸
Tae szorosan tartott téged csípődnél fogva és minden erejével, ami maradt ölelt. Meztelenül feküdtetek az aktus után ágyatokon és csókolóztatok.
-Taehyung a vacsora kész... -nyit be hozzátok Hobi boldogan, de rögtön lefagyott mikor meglátta meztelen testeteket.
-Hyung!? -mondja felháborodottan és elkezd takargatni.
-Nagyon sajnálom. -hajol meg illedelmesen majd kimegy. Miután Hoseok egyedül hagyott titeket meg kellett nyugtatnod barátodat, hiszen elég nehéz lesz ezek után barátja szemeibe néznie.🔸Jungkook🔸
Ma este nagyon alázatos volt. Azt akarta, hogy ma te dominálj és legyél felül. Minden jól ment mindaddig még...
-YAH! Jeon Jungkook! Azt mondtad, hogy le jös.... -jött be kopogás nélkül Jin.
-Ahh... Hyung.. -ordította el magát Kook és rátok húzta a lepedőt.
- Azt mondtad, hogy először elmosogatsz és aztán szexelsz Y/N-vel/vál!? -rakja karba kezét és idegesen lehúzta rólatok a textilt.
-Sajnálom Hyung. De egyszer igazán hagyhatnád, hogy szexeljek a barátnőmmel!? -húz magához közel és eltakarja azokat a részeidet amiket csak ő láthat.
-Jól van, de csak ma. -sóhajtott nagyot majd ott hagyott titeket, hogy másik embert keressen a mosogatáshoz. De ti biztosak vagytok abban, hogy holnap vissza fogjátok hallani a többi tagtól a mai akciótokat.