22.Bölüm

147K 5K 1.6K
                                    

Yıldız Tilbe /  Sevgilim Benim

Yıldız Tilbe /  Sevgilim Benim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


22.Bölüm

Yavuz öyle sinirli öyle delirmiş gözüküyordu ki beni kolumdan tutup arkasına çekmese eve bir koşu gider çekirdek alıp bu kavgayı öyle izlerdim.

Serkan'ın penceresi açık olmalıydı. Bağırsam getirebilirdi. Hem o da çok severdi kavgayı izlemeyi. Çağırsa mıydım acaba?

Sonra da bütün mahalle buraya toplanırdı... Harika bir fikir gerçekten. Keşke sesimizi sadece seslendiğimiz kişi duysaydı. O zaman het şey daha kolay olabilirdi.

Kavgadan ya da kavga etmekten hoşlanmazdım ama bu kavga izlemeyi sevmediğim anlamına gelmezdi. Hem bence Alp... Bilmeden ya da bilerek sınırlarını fazla aşmıştı. Eğer Yavuz gelmese ona ağzının payını çok güzel bir şekilde verirdim. Evet, bunu yapardım. Yapmışlığım vardı hem de fazlasıyla. Sevdiğim ya da sevmediğim kim olursa olsun yanlış bir düşünce ya da yanlış bir davranışta bulunduğu zaman ilk karşı çıkan hep ben olurdum. Bazıları her şeye karıştığımı söylerdi, bazıları çok patavatsız olduğumu falan... Ama umurumda değildi. Bir insanı sevip sevmediğim ona karşı olan davranışlarımdan belli olurdu. En azından yüzüne gülüp arkasından konuşmuyordum. Bu da patavatsızlık oluyorsa olabilirdi. Umurumda bile değildi.

Dedikodu yapardım. Annemle, Serkan'la ya da önceden olduğu gibi Zeynep ve Rümeysa'yla. Bazen babamla bazen abimle. Ama dedikodusunu yaptığım kişilere her zaman onlar hakkında düşündüğüm şeyleri çok açık bir şekilde söylerdim. Sevmediğim kişiyle aynı ortamdaysam eğer onu istemediğimi ya da sevmediğimi belli ederdim ama kibar davranmaktan asla çekinmezdim. Kibar bir insandım. Yani bence...

Şu an önemli olan benim nasıl bir insan olduğum değildi. Şu an önemli olan bir kavga ve o kavgayı izlemekti.

Alp'i sevmemiştim. Özellikle de kullandığı kelimeleri. Ama umarım Yavuz fazla hırpalamazdı. Eğer öyle olursa Alp şikayetçi olabilirdi ve bu Yavuz'un aleyhine olurdu.

ALTINDAĞ MAHALLESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin