Medya: 🥺❤️
İyi ki varsınız. ❤️
***
Saçlarımda gezinen parmakların varlığını hissedince dudaklarım kıvrıldı. Yatakta dönerek Ömer'in göğsüne sokulduğumda sesini duydum.
"Meleğim?"
"Hım," diye bir ses çıkarıp kokusunu içime çektim. Elleri geceliğimin üst tarafına çıktığında elini tuttum.
"Sakın Ömer!" dedim boğuk bir sesle. Gülüşünü duydum.
"Ben yaramaz bir adamım. Biliyorsun."
"Asel ve senin yaramazlıkların beni yaşlandırdı zaten." Başını boynuma gömüp boynumu öptüğünde gülümsedim.
"Aşığım senin her zerrene Hatay kızı. Kızma bana," diye fısıldadığında kalbim heyecanla kasıldı.
"Ben de sana," diye mırıldanıp gözlerimi açtım. "Çok aşığım." Ona sarıldığımda geceliğimin üst kısmına gelen elini de fark etmiştim.
"Ömer gece uyutmadın zaten. Rahat dur."
"Tamam tamam. Yaramazlık yok. Benim güzel karım çok yorgun."
"İş yerinde yoruldum. Eve geldiğimde de sen yordun ve bir de sana çeken yaramaz kızımız."
"Babiş!" diyen sesi duyduğumda güldüm.
"Hah işte. Geldi babasının gözdesi." Başımı kaldırdığımda Ömer sırıttı.
"Kızımı kıskanma. O benim prensesim." Gözlerimi devirdim.
"Ne kıskanıyorum ama sizi. Hiç sorma." Gülerek saçlarımı öptü ve kokumu içine çekti.
"Babiş!" diyen sesi duyduk yine kapının ardından. Asel kapıya vurduğunda Ömer gülümsedi.
"Nasıl da akıllı. Canımın içi." Tebessüm ettim.
"Girebilir miyim babiş?" diyen sesle içim eridi. Ömer onu birkaç defa bu konuda uyarınca artık odalara girdiği zaman kapıya vurup izin istiyordu.
Akıllı kızım benim.
"Girebilirsin bebeğim," dedi Ömer. Kapıyı hevesle açan Asel koşarak bizim yanımıza geldi.
"Anniş! Sen de uyanmışsın." Yanağıma bir öpücük kondurup şirin şirin gülümsedi. "Günaydın," dediğinde ona sarılıp yatağa çektim. Ömer ile ortamıza koyduğumda Ömer onun yanağını öptü ve fısıldadı.
"Günaydın bebeğim. Bu güzel kız bugün ne yapmak ister? Çünkü babası onunla ilgilenecekmiş." Asel'in gözleri heyecanla açıldı.
"Oyun oyun!" Güldüm.
"Zaten Asel başka ne ister ki?" deyip burnunu sıktığımda tatlı tatlı güldü.
"Anne sen de oyna ama. Olur mu?" O cıvıl cıvıl sesiyle konuşmasını nasıl reddedebilirdim ki zaten?
"Olur anneciğim." Yanağımı öptü. Daha sonra ise Ömer'in yanağını öptü.
"O zaman bugün kararları ben verebilir miyim?" diye sordu. Ömer gülümsedi.
"Tamam. İlk önce ne yapacağız?"
"Sucuklu yumurtalı kahvaltı!" Ömer hafifçe gülüp onun saçlarını öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR ✔
Novela JuvenilHatay kızı ve doktorun hikâyesi. Kısa hikâye tarzındadır. *** Başlangıç tarihi: 16.08.2019 Rastgele #1 = 19.04.2020 Kısahikaye #1 = 14.09.2020 Romantizm #1 = 20.01.2021 Dram #1 = 16.09.2022