"Ömer ile pek samimi değilim. Yani... sevdiği biri var mı, bilemiyorum." Ayşegül'ün sözleriyle bir of çektim.
"Nerden öğreneceğiz peki sevdiğinin kim olduğunu?" Sinem düşünceli bir şekilde alnını ovaladı.
"Saniye Teyze'den bir şeyler öğrenebilir miyiz?" Tek kaşımı kaldırdım.
"Sanmıyorum. Nasıl öğreneceğiz ki?"
"Bir konudan gireriz. Konu açıldıkça zaten gerisi de gelir. Hem belki kendi bile açar konuyu," dedi Ayşegül.
"Olabilir," diye mırıldandım.
Ayşegül gerçekten de iyi biriydi ve Sinem'in de dediği gibi güzel bir üçlü olmuştuk. Ömer ile pek samimi olmaması işime gelmemişti ama en azından ona güvenebilirdim.
"Tamam. Şimdi içeri gidelim. Saniye halam ile mutfakta sohbet edip birer çay içelim." Ayşegül'ün sözlerine başımı salladım.
Ayşegül'ü görme bahanesiyle Ömer'in evine gelmiştim. Ayşegül de birkaç gün daha burda kalacaktı. Daha sonra ailesinin verdiği karar ile ya Eskişehir'e geri dönecekti ya da Hatay'a yeniden yerleşeceklerdi.
Hepimiz mutfağa gittiğimizde Saniye Teyze bizi görüp gülümsedi. Ben de gülümsedim. Bu kadını çok seviyordum.
"Kolay gelsin, Saniye Teyze," dedi Sinem. "Beraber bir çay içelim dedik."
"Olur, kızım. Zaten ben de tek başıma sıkılmıştım. Hemen doldurayım çayları. Demlemiştim az önce."
"Sen zahmet etme, hala. Ben hallederim," dedi Ayşegül. Saniye Teyze, Sinem ve ben sandalyelere oturup bakıştık bir süre. Ayşegül de çaylarımızı verip oturdu.
"Eee Saniye Teyze, nasıl gidiyor hayat? Var mı bir yaramazlık?" diye sordu Sinem. Saniye Teyze kaşlarını kaldırdı.
"Ne gibi kızım?" Boğazımı temizledim. Müdahale etmem gerekiyordu.
"Yani herhangi bir sıkıntın var mı diye soruyor Sinem," diye açıkladım. Saniye Teyze iç çekti.
"Aslında bir sıkıntım var. Ömer ile ilgili."
Elim ayağım titredi. Ömer ilgili olması beni heyecanlandırmış mıydı yoksa korkutmuş muydu, bilmiyordum. Ama kalp atışlarım hızlanıyordu.
İnsan birinin ismini duyunca bu kadar kendini kaybedebilir miydi?
"Ne oldu ki hala? Kötü bir şey yoktur inşAllah?" dedi Ayşegül.
"Kötü mü iyi mi, bilmiyorum kızım."
"Özel değilse anlatabilirsin." Sinem'in sözleriyle başını salladı Saniye Teyze.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR ✔
Novela JuvenilHatay kızı ve doktorun hikâyesi. Kısa hikâye tarzındadır. *** Başlangıç tarihi: 16.08.2019 Rastgele #1 = 19.04.2020 Kısahikaye #1 = 14.09.2020 Romantizm #1 = 20.01.2021 Dram #1 = 16.09.2022