Şarkının adı 'Hikâyem Bitmedi' ama ben inatla 'Bitmedi Hikâyem' diyom. Bana takılmayın gençler dkshdmwhdmnekdmwnd
***
"Kolay gelsin, İsmail Amca." İsmail Amca bana döndü ve gülümsedi.
"Hoş geldin, Sena kızım. Buyur." Gülümsedim.
"Hoş buldum. Benim bir elbisem var. Yaptırmak istiyorum. Acelesi yok ama şimdiden yaptırayım dedim." Güldü.
"Tabii kızım. Bu aralar yoğunum ama hallederim."
İsmail Amca terziydi ve işinde oldukça iyiydi. Bütün mahalle onun dükkanına gelirdi. Ben de elbisemi yaptırmak istiyordum. Yirmi gün sonra kuzenimin düğünü vardı ve şimdiden halletmek istiyordum.
"Göster bakalım elbiseyi." Gülerek poşetten elbiseyi çıkardım.
"Rengi güzelmiş," dedi İsmail Amca.
"Evet, mavi tonlarını çok severim."
"Ne zamana yetişmesi lazım kızım?"
"Acele etmene gerek yok, İsmail Amca. Düğün var da. Kuzenimin düğünü. Yirmi gün sonra."
"Haaa. E daha varmış," dedi gülerek. "Ben bunu yaparım. Hazır olunca haber veririm sana. Merak etme." Tebessüm ettim.
"Çok sağol, İsmail Amca. Detayları sana anlatayım. Ona göre yaparsın. Bazı yerlerine ekleme yapmak istiyorum." Başını salladı.
"Tabii, kızım. İstediğin şekilde olacak, merak etme. İsmail Usta'dan bahsediyoruz." Güldüm hafifçe.
"İsmail Usta da baya mütevazi." Duyduğum sesle kalbim hızla çarpmaya başladı. Bakışlarım Ömer'i bulduğunda yutkundum.
Kahretsin. Gülümsüyordu ve gözleri kısılmıştı. Öyle güzeldi ki gülüşü.
"Nasılsın, Hatay kızı?" Sorusuyla cevap verdim hemen.
"İyiyim, doktor. Sen nasılsın?" dedim ama sesimin titreyip titremediğinden de emin değildim.
"Ben de iyiyim çok şükür. Sen babama tarif et elbiseyi nasıl istiyorsan. Sonra seninle bir şey konuşmak istiyorum." Başımı salladım.
"Ne istiyorsun kızdan, eşek sıpası?" dedi İsmail Amca. Güldüm.
"Ne isteyeceğim baba? Çocukluktan beri tanıdığım kızla konuşmak istiyorum." İsmail Amca başını iki yana salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR ✔
Novela JuvenilHatay kızı ve doktorun hikâyesi. Kısa hikâye tarzındadır. *** Başlangıç tarihi: 16.08.2019 Rastgele #1 = 19.04.2020 Kısahikaye #1 = 14.09.2020 Romantizm #1 = 20.01.2021 Dram #1 = 16.09.2022