Bölüm 28: "Deli adam."

46.6K 2.3K 288
                                    

"Ömer! Burası harika!" Sevinçle konuşup etrafı incelemeye devam ettikten sonra Ömer'e döndüm. Duvara yaslanmış beni izliyordu. Yanına gidip önünde durduğumda dudakları kıvrıldı.

"Sonunda tadilatı bitti ve birkaç güne açılış yapabiliriz." İç çektim.

"Çok güzel olacak. Burası çok tatlı bir dükkan ve biz burada güzel satışlar yapacağız. İnanıyorum ben." Güldü ve ellerini belime koydu. Beni kendine çektiğinde benim de ellerim onun boynuna çıkmıştı.

"Siz dükkanı çok iyi işletirsiniz zaten. Bundan şüphem yok." Gülümsedim.

"Teşekkür ederim. Her şey için." Nefesini dışarı verdi ve boynumu öptü.

"Teşekkür edilecek bir şey yok, meleğim. Ben senin kocanım ve her türlü destek vermeliyim sana. Kararın ne olursa olsun." Hayranlıkla onu izledim.

Bu kadar tatlı bir adam olması bazen beni çok zorluyordu. Hem de fazlasıyla.

"Böyle tatlı davranma. Ne kadar yaramaz bir adam olduğunu biliyorum." Sırıttı.

"Aynen. Zaten sana ne kadar yaramaz olduğumu hep gösteriyorum." Omzuna vurdum.

"Çok gıcıksın." Pis pis güldü.

"Biliyorum."

"Kolay gelsin." Duyduğum kadın sesiyle başımı çevirdim. Esmer bir kadın dükkanı süzdükten sonra bize döndü.

"Henüz açılış yapmadık. Hafta sonu-"

"Biliyorum," deyip sözümü kesti. İçten içe sinirlenmeye başlıyordum sanki. Garip bir kadındı ve daha çok da sinir bozucu.

"Nasılsın, Ömer?" dediğinde şaşkınlıkla Ömer'e baktım. Ömer ise gayet rahattı.

"İyiyim, Ceyda. Sen nasılsın?" İsmini daha yeni öğrendiğim kadın gülümsedi.

"İyiyim ben de," diye cevap verince yanağımın içini ısırdım. "Evlenmişsin. Şaşırdım öğrenince."

"Şaşılacak bir şey yok. Sevdiğim bir kadın vardı ve evlendik," deyip bana baktı Ömer. "Değil mi, güzelim?" Gülümsedim. Biraz rahatlamıştım.

"Evet."

"Hiç evlenmeyeceğini düşünmüştüm. Yani hep işine odaklı bir adamdın-"

"Amacın ne Ceyda? Evlendiğimi duydun. Gelip karımla aramı mı bozmak istedin?" Ömer'in söyledikleri ile şaşkınlıkla aralandı dudaklarım.

DOKTOR ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin