UYARI: Hatay'ı kötülüyorsun, Hatay böyle bir yer değildir diye yorumlar yapmadan önce bu hikayenin yaşanmış olduğunu ve Rümrüm'den adlı duyuru bölümünü okumanızı öneriyorum. Kendimi açıklamaktan bıktım. Yorum yapmak için yorum yapmayın. Teşekkürler.
UYARI 2: Çok ayrıntılı bir hikaye olmayacaktır. Olaylar yüzeysel anlatılacak ve detaya girilmeyecektir. Zaten can sıkıntısıyla yazmaya başladım. Harika bir kitap yazmaya çalışmak gibi bir amacım yok. Bunu dikkate alarak başlayabilirsiniz :')
***
"Seni bugün gülerken görünce, yılların sana mutluluk getirdiğini düşünmüştüm." Burukça gülümsedim.
"Yıllar hep aynıydı. Sen değiştin, doktor. Sen mutlu oldun." Dudakları kıvrıldı. Ama bu mutlu bir tebessüm değildi.
"Mutlu oldum. Çünkü, mutluluğu gittiğim yerde buldum, Hatay kızı. Mesele şehir değildi. Mesele benim yapmak istediklerimdi aslında. Bir de biraz uzaklaşmak istedim." İç çektim sadece. Gülerek konuştu ardından.
"Derdin ne peki? Hani kıçı kırık bir doktor oldum ya, belki işe yararım." Elimde olmadan güldüm.
"Mutluluğun ilacı var mıymış?" Sorduğum soruyla sonunda gözlerini bana çevirdi. Yutkundu önce. Sonra başını iki yana salladı.
"Yok, sanırım. Bazen..." dedi ve sustu. Kısa süre sonra devam etti sözlerine. "Bazen doktorlar da çaresiz kalır. Bazen onlar da ilacın ne olduğunu bilmez."
Sözlerine gülümsedim ve cevap vermedim. Aslında cevabı ben biliyordum. Kendi sorumun cevabını çoktan bulmuştum. Hem de yıllar önce.
Benim ilacım, Ömer Doktor'du.
Hani çocukken oyun oynadığımızda her zaman doktor olmayı seçen. İşte o doktor.
***
Hatay kızı ile doktorun hikâyesi. Dram ve romantizmin birleştiği bir hikâye.
***
Yaşanmışlık ve hayal ürününün birleşimi bir kurgudur.
***
Bölümler kısa olacaktır. Kısa hikâye tarzındadır. Tabii benim sağım solum belli olmaz. Bazen uzun da yazabilirim dnwbxmshdmsjxmns
***
Bir anda aklıma geldi bu kurgu. Ama kurgu için ilham kaynağım bir şarkı da var tabii.
Can Bonomo - Hikâyem Bitmedi. 🎶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR ✔
Novela JuvenilHatay kızı ve doktorun hikâyesi. Kısa hikâye tarzındadır. *** Başlangıç tarihi: 16.08.2019 Rastgele #1 = 19.04.2020 Kısahikaye #1 = 14.09.2020 Romantizm #1 = 20.01.2021 Dram #1 = 16.09.2022