Bölüm 31: "Çok özelsin."

43.2K 2.3K 471
                                    

Medya: Sabah 7'de kalkıp akşam 7'ye kadar misafirler arasında koşturan ben.

Ve buna rağmen bölüm yazmayı başardım. Bence şov yapıyorum hâlâ jdbwkhxkwhxmwnxkwnd

***

"Ay şimdi düşüp bayılacağım! Ay fenalık geldi!" Ayşegül ve ben güldük.

"Sinem sakin olsana," dedi Ayşegül.

"Olamıyorum! Ay evleniyorum ben!" Gözlerimi devirdim.

"Kızım bir sakin ol ya. Sen böyle telaş yaparsan, düğününü kendine zehir edeceksin bu gidişle."

"Of tamam," deyip derin bir nefes aldı ve verdi. "Sakinim. Alt tarafı evleniyorum." Ayşegül ile birbirimize bakıp güldük.

"Kızlar lütfen yanımdan ayrılmayın. Desteğinize ihtiyacım var." Sinem'in sözlerine gülümsedim.

"Biz seni ne zaman yalnız bıraktık, deli kız? Tabii ki yanınızdayız." Bu teselli cümlesi ile biraz rahatlamış görünüyordu. Kapı tıklatılınca dışardan Sude'nin sesini duydum.

"Kızlar! Gelebilir miyim?"

"Tabii," dedim hemen.

Sude de gelmek istemişti ve Sinem'e bunu söylediğimizde gelmesini o da çok istemişti.

Sude kapıyı açıp içeri girdiğinde hayranlıkla Sinem'i süzdü. Kapıyı kapatıp yanımıza geldiğinde gülümsedi.

"Çok güzel olmuşsun." Sinem sevinçle söylendi.

"Ay gerçekten mi?! Tamam şimdi ikna oldum güzel olduğuma." Ayşegül ile birlikte göz devirdim.

"Ne yani? Biz sana gayet güzel olduğunu söylediğimizde inanmadın mı? Aşk olsun," dedi Ayşegül küskün bir tavırla. Ben de ona onay verdim.

"Aynen öyle. Demek bizim ne dediğimizin bir önemi yok." Sinem ayağa kalkıp bize sarıldı.

"Ya ben sizi yerim ya! Şaka yaptım." Güldüm.

"Tamam tamam, geri çekil. Saçını bozacaksın."

"Kızlar Allah rızası için ya! Karımı niye göremiyorum ben?!" Kapının ardından gelen Bünyamin'in sesine hepimiz güldük.

"Oğlum bu işler böyle. Sena'yı bana gösterene kadar sinirlerimi bozmuşlardı. Kork bunlardan." Ömer'in de sesini duyunca kıkırdadım.

"Siz dua edin, size yine hemen gösteriyorlar. Sude'yi tam iki saat bekledim ben kapının önünde. Lan ağlayacaktım artık karımı vermiyorlar diye." Yavuz'un sözlerine hepimiz kahkaha attık.

DOKTOR ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin