Özel Bölüm I

38.6K 2K 335
                                    

Medya: Ömer ve Asel :')

Doktor için sürekli özel bölüm isteyenlere gelsin bu bölüm, iyi okumalar. 💜

***

"Babasının prensesi uyanmış mı?" diyen Ömer'in sesini duydum. Muhtemelen babasına naz yapmaya çalışan Asel'in beşiğine yapışmıştı yine sabah sabah.

Evet, ikisi çok iyi anlaşıyordu. Asel babasını gördüğü an sakinleşip gülmeye çalışıyordu. Dördüncü ayı bitirmek üzereydik. Minik prensesim neredeyse beş aylık olacaktı. Ara ara atmaya çalıştığı o tatlı kahkahaları da babasının sayesindeydi.

Baba - kız anlaşmaları işime geliyordu aslında. Uykusuz olunca Asel'i Ömer'e verip biraz da olsa uyuyabiliyordum. Hafta sonları ise tamamen Ömer'deydi zaten. Ömer onunla ilgilenmeye bayılıyordu.

"Malesef kızım," diyen Ömer'e verdim dikkatimi. "Anne çok tembel. Kalkmadı daha. Aç kaldın, iyi mi?" Gözlerimi devirerek kalktım ve arkamı dönüp onlara baktım.

"Ömer," dediğimde sırıtarak bana döndü.

"Anne de kalktı. Nasıl da duyuyor anne bizi. Yeter ki çemkirmek istesin." Güldüm hafifçe. Yataktan kalktım ve yanlarına gittim. Asel parmaklarını ağzına sokmaya çalışıyordu. Ağzı sürekli sulanıyordu.

Ömer diş izleri belli oluyor demişti. Birkaç aya dişleri çıkardı zaten. Ama kaşınma olduğu için Asel diş etleri ile parmaklarını ısırmaya çalışıyordu.

Ve tabii ki huysuz olmasına neden oluyordu bu kaşıntı. 

Uykusuz geceler, bol ağlamalı gündüz vakitleri...

"Nasıl da güzel, değil mi?" diyen Ömer'e baktım ve gülümsedim.

"Evet," deyip iç çektim. "Saatlerce izleyebilirim o tatlı yüzünü. Hele mis kokusu bana öyle iyi geliyor ki.." Gülümsedi ve yanağımı öptü.

"Hadi gidip ellerini ve yüzünü yıka. Kızımız acıkmış. Emzirmezsen ağlama krizine girer. Bu sefer susmaz, inat ediyor." Gülüp başımı salladım.

"Tamam. Sen onu beşiğinden çıkar. Ben hemen geliyorum." Onları öylece bırakıp banyoya girdim hemen. Ellerimi ve yüzümü yıkayıp dişlerimi de fırçalamayı ihmal etmedim.

Havlu ile kurulama işlemini de hallettiğimde odaya tekrar geri döndüm ve yatağın üzerinde harika ikiliyi buldum. Ömer yatağa uzanmış, Asel'i de kendi üzerine yatırmıştı. Değişik değişik sesler çıkarıp babasına bir şeyler anlatmaya çalışıyordu küçük cadı.

"Tamam kızım," dedi Ömer. "Anne geldi. Şimdi senin karnını güzelce doyuracak." Gülümseyerek yanlarına gittim ve ben de uzandım yatağa. Asel'i yanıma alıp uzattım. Pijamamın düğmelerini açıp göğsümü çıkardığımda Asel'i kendime çevirdiğim an göğsümü yakaladı ve emmeye başladı.

"Yuh!" dedi Ömer. "Çok aç bu kız. Hiç doymuyor."

"Demesene öyle ya," dedim gülerek. "Miniğimiz yesin, büyüsün." Güldü.

"Çok tombik bir şey oldu. Daha da tatlı oldu. Bitiyorum ben bu kıza."

"Pabucum tamamen dama atılmış. Belli zaten," dedim homurdanarak.

"Aman da aman. Hemen kıskan zaten." Güldüm sadece.

"Meleğim?" dediğinde kızımda olan bakışlarım onu buldu tekrardan.

DOKTOR ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin