Bölüm 16: "Hatay kızı ve doktor."

63.2K 3K 812
                                    

"Nereye gideceğiz?" Merakla sorduğum soruya gülümsedi.

"Biraz sabret." Elimi tutmuş ara sokaklardan yürüyordu. Onun peşinden gidiyordum ve hâlâ olanlara inanamıyordum.

Ömer beni seviyordu.

"İşte geldik," deyip cebinden bir anahtar çıkardı ve hemen önümüzdeki siyah arabaya baktı. Düğmeye basıp kilitleri açınca yüzüne baktım.

"Bu kimin arabası?"

"Benim," deyip sırıttı. "İstanbul'da bırakmıştım. Arkadaşıma emanet etmiştim. Ama onun burda bir işi çıktı. Benim arabamla geldi." Başımı salladım. Hangi arkadaştı bu, merak etmiştim.

Kapıyı açıp binmeme nazik bir şekilde yardım edince gülümsedim. Kapıyı kapatıp kendisi de arabanın önünden dolandı ve direksiyon başına geçti. Arabayı çalıştırıp sürünce nefesimi dışarı verdim.

Ellerim buz gibiydi. Parmaklarımı sıkıp duruyordum ısınması için. Birden elim çekilince Ömer'e baktım. Sol elimi alıp dudaklarına götürdü ve öptü. Yutkunup zar zor gülümsedim.

"Buz gibi olmuş ellerin." Titrek bir nefes alıp verdim.

"Olanları daha sindiremedim." Elimi bırakmadı ve gülümsedi. Parmaklarımı parmaklarına geçirdi ve o şekilde tuttu ellerimi. Birbirine kenetlenmiş olan ellerimize bakıp duruyordum.

Arabayı durduğunda sakin bir yere geldiğini fark ettim. Etrafa göz attığımda kimsenin olmadığını gördüm. Zaten buralara birilerinin geleceğini düşünmüyordum.

Ömer arabadan inip kapıyı kapattı ve benim oturduğum yöne geldi. Kapımı açıp elini uzatınca gülümsedim ve elini tuttum. Arka kapıyı açıp oraya oturmam için işaret verince ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım. İtiraz etmeden arka koltuğa oturdum.

Diğer cama doğru kayıp ona da yer açtım. Kendisi de oturup kapıyı kapattı ve arabayı kilitledi. Gözlerime bakıp sırıttı.

"En güzel konuşma ortamı bu. Arabada kalsak daha iyi. Biri falan görür. Canımızı sıkar. Gebertmek istemiyorum akşam akşam kimseyi." Söylediklerine güldüm. Ceketini çıkarınca nefesimi dışarı verdim. Fazla heyecanlıydım. Ayaklarımı tutup kaldırınca kaşlarımı kaldırdım.

"Ne yapıyorsun, Ömer?" Ayakkabılarımdan birini çıkardı.

"Demek topuklu ayakkabı ha? Sen spor ayakkabı seversin. Şunları çıkaralım da biraz rahatla." Gülerek yardım edecekken beni durdurdu.

DOKTOR ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin