Medya: İsteme merasiminde Sena djehdkwhdkhwmdhwmdnwmsn
***
Aynanın karşısında durmuş, dakikalardır gülümseyen suratıma bakıp duruyordum. Parmaklarım dudaklarımın üstünde gezindi.
Ömer'in sıcacık izleri.
Hâlâ etkisindeydim. Bir türlü kendime gelemiyordum. Eve geleli iki saat olmuştu ve annemlerin gelmesine rağmen odamdan çıkmamış, öylece uzanmıştım. Sonra kalkıp dolaşmıştım deliler gibi. Hem de küçücük bir odanın içinde.
Küçük çocuklar gibi sevinmem normal miydi, bilmiyordum. Yirmi beş yaşındaydım ama Ömer'in yanında kendimi çocuk gibi hissediyordum. Onunla yeniden çocuk olmak kadar güzel bir şey yoktu sanırım.
Derin bir nefes alıp verdim ve hâlâ içimde dinmeyen o heyecanı dindirmeye çalışıyordum. Ama dinmeyecekti. Ömer söz konusu olunca benim elim ayağım hep böyle birbirine dolanacaktı.
Gözlerime bir gram uyku girmiyordu. Aynaya bakmayı bırakıp yatağıma uzandım. Gülümseyip üstümü örttüm.
Yarın ne olacaktı, bilmiyordum. Hiçbir şeyden haberim yokmuş gibi davranmak beni zorlayacaktı. Çünkü Ömer'i görünce her şey yok oluyordu.
Sadece o kalıyordu benim için.
***
"Amaçları ne, anlamadım." Kahvaltı sofrasında çayları dolduruyordum. Annemin sözlerine bakılırsa Ömer'in babası aramıştı. Kahvaltıyı geç yapıyorduk her Pazar olduğu gibi.
Öte yandan bir ay sonra abimin düğünü vardı. Onun da telaşına şimdiden girmişlerdi.
"Güzel bir iş için geliyoruz dediler. Ömer de gitmemiş daha. Hâlbuki Cuma günü gidecekti," dedi babam. Ona bakmadım. Çayımı doldurdum ve yerime oturdum.
"Güzel bir iş demek?" dedi annem imalı bir şekilde. Gözlerine baktığımda beni süzdüğünü fark ettim. Aynı şekilde babam ve abim de bana bakıyordu. Kaşlarımı kaldırdım bir şey olmamış gibi.
"Ne oldu? Masada bir şey mi eksik?"
"Kızım sen bizi dinlemiyor musun?" Annemin sorusuyla başımı iki yana salladım.
"Dalmışım. Ne diyordunuz?" Sanırım ikna olmuşlardı. Benden şüphe edeceklerdi belki de.
"İsmail gelecek bugün bize. Haber verdiler." Tek kaşımı kaldırdım.
"Öylesine mi?"
"Hayır," dedi babam. "Güzel bir iş için geleceğiz dediler." İç çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR ✔
Roman pour AdolescentsHatay kızı ve doktorun hikâyesi. Kısa hikâye tarzındadır. *** Başlangıç tarihi: 16.08.2019 Rastgele #1 = 19.04.2020 Kısahikaye #1 = 14.09.2020 Romantizm #1 = 20.01.2021 Dram #1 = 16.09.2022