"Güzelim? Düşündün mü? Nereye gideceğiz?" Ömer'in sorusuyla güldüm.
"Aslında yurt dışı istiyordum ama vazgeçtim. Bence Türkiye'den seçtiğimiz şehirleri gezelim. Merak ettiğim ve görmek istediğim yerler var. Sen ne düşünüyorsun?" Gülümsedi.
"Ben her zaman önce kendi ülkemi gezmekten yanayım. Yurt dışına daha sonra da gidebiliriz." Başımı sallayıp tebessüm ettim.
Balayını çok geç bir zamana bırakmıştık, ki bunu ben de Ömer de istemişti. Kafamız rahat bir şekilde balayı yapmak istemiştik.
Sinem'in düğünün olduğu zaman balayı yapacaktık. Önce düğüne gidecektik. Daha sonra ise güzel bir balayı için yola çıkacaktık.
"Sinem'in düğün hazırlıkları nasıl gidiyor?" diye sordu Ömer. Hafifçe güldüm.
"Yaklaştıkça stres yapıyor. Her şeyin eksiksiz olmasını istiyor. Düğüne iki gün kala geleceğimizi söylediğimde çok mutlu oldu. Yardıma ihtiyacı var." Gülümsedi.
"Eh sen de harika bir arkadaşsın." Dediği şeye tebessüm ettim.
"Uyuyalım mı artık meleğim?" Sorduğu soruya güldüm. Uykusu geliyordu. Bugün her zamankinden daha çok yorulmuştu. Ayağa kalkıp yanına gittim ve omuzlarına masaj yapmaya başladım.
"Çok mu yoruldun?"
"Hıhım," diye mırıldandı. "Siz dükkanda ne yaptınız bakalım?"
"Çok güzeldi," dedim sevinçle. "Açılıştan herkes memnun kalmış. Gelmeye devam ediyorlar." Gülümsediğini gördüm.
"Yaparsınız tabii."
"Hadi kalk, sevgilim. Hemen uyu, iyice dinlenmen lazım. Sabah yine erken kalkacaksın." Başını salladı. Ayağa kalkıp elimden tuttu.
"Ben etrafı kontrol edeyim. Işıkları söndürüp gelirim." Gülümseyip bana yaklaştı ve dudaklarımı öptü.
"Kafam aşırı güzel, Hatay kızı. Çok yorgunum." Güldüm hafifçe.
"Hadi hadi. Yatak odasına çık. Hemen geleceğim." Yorgun bir şekilde sırıtınca koluna vurdum.
"Pis pis sırıtma, hadi." Salondan çıkıp gittiğinde etrafı topladım ve ışıkları söndürdüm. Gidip kapıyı da kontrol ettikten sonra ben de yukarıya çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOKTOR ✔
Teen FictionHatay kızı ve doktorun hikâyesi. Kısa hikâye tarzındadır. *** Başlangıç tarihi: 16.08.2019 Rastgele #1 = 19.04.2020 Kısahikaye #1 = 14.09.2020 Romantizm #1 = 20.01.2021 Dram #1 = 16.09.2022