11. Rész

2.2K 60 0
                                    

Kornél volt előttem és Tekla. Tekla az exe, az a híres énekes aki iránt nem érzett semmit... De most mégis... Mégis vele énekelt. Egymás kezét fogták és mosolyogtak egymásra. Mint.. Mint egy pár. Összetörten néztem a produkciót, ám ez még semmi volt. A végén Tekla közel hajolt Kornélhoz, aki nem húzódott el és megcsókolták egymást. Hirtelen minden elsötétült, annyit éreztem, hogy dől el velem a világ.
-Flóra! Flóra mi van veled? Hallod? Jól vagy? Kérlek válaszolj - rangatott Fanni. Kinyitottam a szememet. Az orvosi szobában voltam. 3 aggódó fejet láttam. Anyámét, ikremét és a bátyámét.
-héj kicsim, mi történt? - fogta a fejemet anyám.
-Jól vagyok, mi történt volna...? - haraptam a számba, majd a plafont néztem. 1 órát ültem még az orvosiban, utána felálltam és mentem az öltözőbe inni. Meglepetésemre Kornél is ott volt.
-Szia kics.. - kezdte volna el, de látta, hogy kezdek összeesni és gyorsan elkapott-Minden rendben? Mi történt?
-Te kérdezed? Vajon mi történt volna? - próbáltam ellökni, de nem volt erőm.
-Akartam veled beszélni.. Figyelj.. A napokban.. Azért nem írtam.. Mert.. Tudod Tekla meg én.. - mondta akadozva. Az utolsó három szó hallatán könnyezni kezdtem
-Engedj el! - rángattam a vállamat majd sírva kirohantam a szobából. A meglepetésemre Kornél nem jött utánam. Tényleg ennyit érek neki? Mit csinálhattam rosszul? Miért szeretett bele abba, akit mindig a háta közepére kívánt? Mi van benne, ami bennem nincs? Hogy lehet ilyen szemét?
A gondolataim csak cikáztak össze - vissza. Nem bírtam leállni. Legszívesebben kifutottam volna a világból. Lépteket hallottam, gyorsan letöröltem a könnyeimet és a fejemre húztam a kapucnit. Persze ez is Kornél pulcsija volt. Majd később.. Kidobom.
-Hát te? Hogy hogy itt? - nézett rám az osztályfőnök-kapucnit nem illik a suliban hordani-húzta le rólam, és akkor látta, hogy vörösek a szemeim- m.. Mi történt? Rosszul vagy?
-Nem csak... Ásítottam. Fáradt vagyok, alig aludtam.
-Áá értem. Gyere menjünk vissza órára. Ezután 20-as szünet fog jönni, ott tudsz aludni, ha utána nem írtok dogát.-húzott fel, majd elindultunk a terembe. Órán nem tudtam figyelni, csak ő járt a fejemben. Kornél.

GólyatáborWhere stories live. Discover now