Az időt figyelve, vártam, hogy Kornél jöjjön. Négy óra hat perckor már lent is volt, felkapva engem, megpörgetett. Sajnos a családom is ott volt és vigyorogva kérdezősködni kezdtek, én a fejemet fogva mosolyogtam, majd arrébb toltam Kornélt.
-Figyel minket-suttogtam-próbáljuk meg a távolságot tartani, mikor nyilvános helyen vagyunk.
-Ahj te csaj-mosolygott-nem volt elég ennyi távolság?
-De.-suttogtam, de szeretnék valamit megtudni-csókoltam meg, ő pedig a fenekembe markolva elment. Néztem, hogy merre megy így tudtam, hogyha biztonságot érzek, akkor oda tudok menni hozzá.
Elhatároztam, hogy elmegyek csúszdázni. Meglepetésemre Kornél is ott volt, de nem akartam elmenni, így mögé beálltam. Ő érzékelte a parfümömből és óvatosan a karomat megsimogatta. Az érintésétől kirázott a hideg és a hátára akartam dőlni, de megláttam Teklát.
-Tekla?-nézett rá Kornél-Hogy hogy itt? Jössz csúszni?
-Igen-állt be elém mosolyogva és Kornél karját átölelte. Baromi dühös lettem, mikor rámászott Kornélra a ribi, ölni tudtam volna, de nem tehettem.
-Lehet menni-szólt a srác, mikor a csúszda lámpája zöldre váltott. Kornél a vízbe rakta a matracot. Tekla előre beült, ő pedig hátulra. Majd fejét jobbra fordítva rám mosolygott és elindultak. A számba harapva néztem, ahogyan eltűnik. Egy kis idő múlva én következtem. Beszálltam a matracba és elindultam. Hirtelen jött egy kanyar, aminél felborúltam és kiestem a matracból. A bokámat beverve csúsztam tovább le. Mikor megérkeztem Kornél állt ott egyedül és gyorsan kivett a vízből. Nem engedett el, tartott a karjaiban. Átölelve a nyakát a fejemet a vállára hajtottam.
-Drágám mi történt? Hogy sikerült?-aggódott
-Volt egy kanyar, aminél kiestem. És baromira fáj a bokám..-válaszoltam, ő pedig a bokámhoz kapott és simogatta. Egy kis idő után már nem fájt és kértem, hogy rakjon le. Elindultam valamerre, de ahogy ráléptem összeestem a fájdalomtól.
-Életem kificamodott a bokád.-kapott fel és vinni kezdett
-Hova megyünk..?
-Vízbe. Ott kevésbé fog fájni.
-Baba de úgy volt, hogy mi...
-Css-csókolt meg-Tekla elment hányni. Ő nem bírja a csúszdákat, azért is néztem, hogy miért van ott.-jelentette ki, én pedig a hányás szónál gúnyosan felnevettem.-na szép-kuncogott és a hasamba puszilt, amitől összegörnyedve a hajába markoltam. Elmentünk egy melegebb vízhez és leültünk a szélén.
-Szeretlek-hajtottam a fejemet a vállára
-Én imádlak-mosolyodott el és a combjaim közé rakta a kezemet, majd nézte ahogyan elalszom rajta. 5 óra 45kor pedig simogatva ébresztett fel, tudva, hogy most mi fog történni.
CZYTASZ
Gólyatábor
RomansVajon egy gólyatábor eldurvulhat annyira, hogy szüzen mész és már nem úgy érsz haza? Vajon van olyan, amikor nem 18+-ról szól egy nap?