Eredeti- 3. Nap délután

6.8K 137 11
                                    

-Éés a győztes a fekete csapaat-fütyült a vezető, amitől elmosolyodtam, mert soha nem nyertem meg, de ezt is csalással... -a következő feladat, egy gyors feladat lesz-indult el mire mindenki követte-itt lesz. Ahogy látjátok, 10 különböző ruha van itt. Van kabát, top, poló, stb. Az győz aki előbb magára fogja húzni ezeket. Hajrá!!
Ruhák...? Nem hiszem, hogy én lennék ebben a legjobb...
-Megyek én-túrt a hajába a harmadik tag, Virág.
-Menjél-mondták olyan "nekem mindegy" stílusban.
-Hajrá!-Mentem a lány után és mosolyogtam rá.
-Úgy is menni fog, nem kell bíztatni-forgatta a szemét, mire én megvontam a vállamat.
-Minden néző álljon egy kicsit hátrébb, hogy legyen helye annak, aki a versenyben van!-húzott arrébb, majd valaki összekulcsolta az ujjaimat, úgy, hogy más ne lássa, mire ránéztem. Ismét a fiú volt, és elmosolyodtam.
-Ha vége ennek a versenynek... és mondjuk.. mi győzünk,..-kezdtem elgondolkodva-akkor elárulod a nevedet és, hogy miért takarod magadat?-kérdeztem ő meg felnevetett.
-Egész végig ezen agyaltál?-suttokta úgy, hogy senki ne hallja.
-Igeen.-néztem rá
-Hát jó. Elárulom.-mondta én meg vigyorogtam-De.-tette hozzá-ha mi győzünk, akkor te fogod elindítani a sexet-kacsintott, mire elvörösödtem
-Mi fogunk nyerni...-néztem Virágra, és már csak egy ruha kellett éés... sikerült. Mi győztünk, majd a fiúra néztem-khmm 2:0
-Ééés a győztes ismét a Fekete csapat. Gratulálunk. Az utolsó előtti feladvány jön. A játék lényege, hogy vannak karikák, és bele kell találni egy egy kiálló pocokbe. Aki előbb beletalál az nyer-vezetett oda minket.
-Óó, én megyeek.-vágta rá egyből Szöszi.
-Hajrá-szorítottam, mire ő lenézően nézett. Na jó ez így nagyon ciki...
-odálltam és néztem. Ez fantasztikus.. egyből beletalált mindegyikbe.
-Micsoda verseny volt!!-kiabálta a szervező-Egy hajszállal előbb győzött a kékek csapata!!-ó basszuus.. nem akarom, hogy a fiú győzzön.-És az utolsó, aki előbb befesti feketére a papírt az nyer, viszont, szájjal.
-Ohh ilyen könnyű feladat?-roppantotta ki az ujjait majd leült egy székre a lappal szembe, és megfogta kézzel az ecsetet.
-Szájjaaal!-szóltam rá
-Úgy nem tudom....-állt volna fel helyet cserélni
-Nem nem. Nincs ilyen-ültette le a vezető, és elkezdődött a verseny. Hát nem hiszem el. A feléig se jutott.
-És a győztes, a Kék csapat!! Többiekkel mi van?-tapsolt kettőt-fáradtak vagytok?!
-Igen-felelte mindenki.
-Kis lusta banda.-rázta a fejét-A győztes pedig....-várt egy picit. Úú.. kérlek miii..... légyszii.. ha nem nyerjük meg... íí kérleek...-nincs. Hiszen kettő nem lehet. Döntsétek el. Ki Mérkőzzön meg egymás ellen?-kérdezte, és mindenki azt mondta, hogy "a fekete ruhás csávó" és "a kék szemű csaj"- Akkor a legelső megint. Fussatok a az erdőn keresztül vissza. Nyomás!-tapsolt kettőt.
-Rendező úr..-szólaltam meg-Először.. csaltam.
-Na és hogy?!-kérdezte idegesen, mire a fiú mögém állt és elmutogatta előttem. Woow... tud jelnyelven..?-Szóval mindketten csaltatok. De bevallottátok. Szóval csináljátok végig. Amúgy is a többiek, jóval le voltak maradva. Hajrá!-tapsolt és futni kezdtünk. Most nem érdekel, hogy ő hol van. Én fogok győzni, ő nem győzhet.
Ahogy futottam, hírtelen elestem és kibicsaklott a bokám. Annyira akartam, hogy elmondja, hogy elmerültem a gondolataimban... Hangosan felszisszentem és a bokámhoz kaptam. A fiú visszafordult.
-Nenenee-hesegettem-érj be.-mosolyogtam.
-Nem. Így nem. Megsérültél? Mutasd-ült le és a bokámat az ölébe rakta és lassan mozgatni kezdte én meg sziszegtem egyfolytában-hát igen. Zúzódás lesz. Mit csináltál?-nézett a szemembe
-Annyira akartam nyerni, hogy nem néztem semmit, csak a gondolataimat hallgattam.
-Jajj te.-csokolt meg amitől elvörösödtem.
-Menj, érj be. Kérlek-néztem rá.
-Nem. Szépen együtt. És... megengedem.
-Mi..?-néztem rá elkerekedett szemmel.-Hogy hogy...?
-Nem voltam elég bátor. 11-be járok, magánsulis vagyok.-mondta, én meg óvatosan levettem róla a kapucnit és elvörösödtem. Ahhh... kék szem, barna haj... Majd lejjebb húztam a cipzárját, mert eltakarta a száját és a számhoz kaptam.-Gitárosi Kornél vagyok.-puszilta meg a kezemet-de maradjon titok.
-M..Miért engem választottál ki..? Hiszen.. hiszen te egy híres énekes vagy...
-Mert te voltál az igazi. Nem ribiskedő, kevés barátú aranyos, visszahúzódó lány. Az álmom.-csókolt meg, majd visszahúzta magára a kapucnit. Ezután felvett a karjaiba és kivitt az erdőből. A szervező felvont szemöldökkel nézett minket. Óvatosan elfektetett es elmutogatta neki, hogy megsérültem.
-Értem, na ez egy igazi ellenfél, aki szabályszerű. Megsérűlt partnere és nem hagyja ott-tapsolt, mire mindenki.
- Flóraa-sikított fel Sarah, és odajött hozzám-jól vagy..? Mi történt?-kérdezte aggódva, és addigra a tesóim is ott voltak.
-Jól vagyok-mosolyogtam.
-Irány vissza!-mondta a szervező, és mindenki elindult utána. Próbáltam felállni, de Kornél közbelépett.
-A-a.-emelt a karjaiba-Most jó-mosolygott
-Én hősöm-néztem rá, mire ő megcsókolt.
-Én hercegnőm-kacsintott, majd amikor a táborba értünk gyorsan megfürödtem, ez alatt az idő alatt ő is és elfektetett, majd bekötözte a lábam.-aludj jól szépségem-csókolt meg, majd kiment, én meg elaludtam.

GólyatáborTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon