31. Rész

851 34 12
                                    

Kornél koncertezése után hamar eljött a Szilveszter, egyben a szülinapunk Fannival. Botond elmondása szerint, már mindent meg volt tervezve, de erről semmit sem mesélt. Mikor bementem Fanni szobájába, annyit láttam, hogy sír.

-Fanni, mi történt?-rohantam hozzá és a haját megfogva a kezemmel, a szemébe néztem.

-Csak... pont egy éve, ilyenkor még itt volt...

-Fanni. Az már a múlt. Látod, már elment. Ha valóban szeretett volna, akkor megkérdezett volna téged is, de nem tette. Emiatt ne aggódj. Jön majd egy jobb pasi, aki nagyon fog téged szeretni. Bízz bennem-pusziltam meg a homlokát, ő pedig szipogva bólintott.

-Köszönöm-suttogta-Mikor lesz a bulink? Meg hol? Kicsit lemaradtam-nevetett fel, mire megkönnyebbültem.

-Este hatra megyünk egy hotelbe. Azt hiszem a legfelső emeleten leszünk egy erkélyes szobában.

-Na, az tök jó. Egybe? Vagy hogy?

-Külön-mosolyodtam el-franciaágy van ott.

-Nagyszerű, akkor menjünk öltözni és induljunk-pattant fel. A szombámba érve elkezdtem átöltözni.

Mikor mindent összeraktunk, útnak indultunk

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Mikor mindent összeraktunk, útnak indultunk. Az út baromi hosszú volt, ez idő alatt hol aludtunk, hol beszélgettünk, hol pedig énekeltünk. Mikor megérkeztünk, elfoglaltuk a szobánkat, kipakoltunk, majd az időre pillatva, még volt pár óra a buliig, amely 20-kor kezdődött, így bementem Fannihoz egy kicsit.

-Szia-mosolyodott el-szerinted melyik ruha jobb? A vörös, vagy a fekete?

-Gyászolni szeretnél, vagy csábítani?-nevettem fel.

-Inkább csábítani.

-Akkor legyen a vörös.

-Te milyenben leszel?

-Ez egy jó kérdés, még nem döntöttem el...-haraptam a számba. Pedig de, csak nem akartam elmondani neki, mert meglepetés-De szerintem én is vörösben.

-Helyes-biccentett-mikor megyünk el fürdeni?

-Mármint? A medencébe?

-Aha-mosolyodott el.

-Nekem bármikor jó. Ráérek.

-Akkor mondjuk torta után átöltözünk, szolva a többieknek.

-Azt hiszem ők is így tervezték el.

-Akkor jó, már alig várom-tapsikolt.

Az idő hamar elment. Kisminkelve magamat, mely természetesen vízálló, felvettem a ruhámat.

 Kisminkelve magamat, mely természetesen vízálló, felvettem a ruhámat

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A jó viszont az volt, hogy meleg volt, hiszen fűtöttek. Fanni kezét megfogva, besétáltunk a bulihelyre, ahol sötét volt.

-Biztos jó helyen járunk?-kérdezte az ikrem.

-Hát... elméletileg-kerestem a kapcsolót, mire megtaláltam, majd hirtelen egy hangzavar köszöntött minket.

-BOLDOG SZÜLINAPOT!-kiabálták egyszerre mosolyogva. A fél osztály itt volt, családom, és Kornél családja is... csak maga Kornél nem. Bár mondta, hogy turnéja van, de nem akartam elhinni...

GólyatáborOnde histórias criam vida. Descubra agora