Az ágyában feküdve vigyorogtam a plafonra, majd úgy gondoltam, hogy megnézem milyen ez a kis házikó. Bementem a fürdőbe és megláttam a parfümjét. Vigyorogva fújtam egy kicsit a kupakba, majd lehunyt szemmel szaglásztam. Ekkor támadt egy ötletem. Kinyitottam a szekrényt, majd egy számomra tetsző pólót kivéve befújtam, majd visszarendeztem mindent, ahogy volt. A bőröndjét felnyitva, volt ott egy rejtett zseb, amit túrkálás közben vettem észre. Kivettem belőle egy fényképet és azon mi voltunk rajta. Ez akkor készült, mikor először fellépett, amióta együtt voltunk. Mosolyogva bámultam, majd hangokat hallottam és gyorsan elbújtam. Tekla volt az. Először bekopogott, de mikor látta, hogy senki nincs ott, benyitott. Csodálkozva nézte, hogy nyitva van az ajtó, majd kutakodni kezdett. Kornél itt felejtett telóját próbálta feloldani, közben az övén hívásban volt.
-Ja. Ne is mond. Igen. Streakelek vele, de tegnap óta nem küldött számosat. Lehet. Bár az a csaj szerintem elég hülye ahhoz, hogy higyjen neki-röhögött fel-kódos. Nem tudom, mi a jelszava. Csak megjegyzi, nem hiszem, hogy felírta volna. Oké, akkor csak figyelem, hogy mi történik. Rendben. Este 6-kor jöjjek vissza? Miért? Liveja lesz? Ha kopognak valószínű, hogy kimegy. Rendben, akkor te beszélgetsz vele én pedig kutakodok. Oké. Szia-rakta le, majd letéve a telefont, kiment a szobából. Hogy mit mondott rám..? Nem is.. szerette sose Kornélt? Kivel beszélt? Mit akarnak..? A gondolataim csak úgy cikáztak.
Anyáékkal közben leveleztem, mert aggódtak, de mondtam, hogy nincs semmi baj. Egy óra múlva Kornél bejött, én pedig az ágyról felpattanva sorolni kezdtem azt, amit Tekla mondott.
-Hohó baby. Lassíts-döntött az ágyra, majd felém mászott-ne beszélj butaságokat-kezdett el csókolni, de én elhúztam a fejemet.
-Ez most komoly! Hatkor liveolsz, ugye?
-Honnan tudtad?-nézett rám felhúzott szemöldökkel
-Tekla itt lesz.
-Baby rosszul vagy?-fogta a fejemet, mire eltoltam
-Miért nem bízol bennem..?
-Baby bízok, de ez tudod jól, hogy hülyeség.
-Milyen telód van?-néztem rá, majd az enyémre-ugyanaz. Akkor belépsz az enyémbe és ezen liveolsz. A te telódon átlépek az én fiókomba és közvetítjük azt, hogy mit csinál.
-Ahj te. Bonyolult lány vagy, de ha ettől megnyugszol, legyen. 16 órakkor lent találkozunk a fürdőben-nézett az órájára-most pedig irány enni-csókolt meg, de belül tudtam, hogy nem bízik.
-Szarul esik, hogy nem bízol és félvállról veszed ezt. Miért csinálod ezt? Azt hittem, hogy szeretsz.
-Mondtam hogy szeretlek, nem tudnék még egy ilyen hosszú időt kibírni nélküled, de Tekla tudom milyen. Ő nem tenne ilyet.-simogatta az arcomat-De ha igazad lesz, akkor kapsz jutalmat-kacsintott és a bugyimba benyúlva körözött kettőt a nőiességemen, majd vigyorogva kihúzta, mikor látta és érezte, hogy nedves vagyok. Vörösen felálltam bólintva, majd adtam neki egy csókot és csatlakoztam anyáékhoz.
YOU ARE READING
Gólyatábor
RomanceVajon egy gólyatábor eldurvulhat annyira, hogy szüzen mész és már nem úgy érsz haza? Vajon van olyan, amikor nem 18+-ról szól egy nap?