Eredeti- 1. nap vége

9.7K 158 3
                                    

Ott álltunk. Ő csak puszilt én meg próbáltam kiszabadulni, de nem jártam sikerrel. Éreztem, hogy szája egyre lejjebb megy, így mocorogni kezdtem, de ő jobban lefogott. A mellemnél éreztem, hogy megáll és hezitál. De azután puszilgatta. A bal kezemet felemeltem és az arcahoz akartam rakni de ő arrébb húzódott. Nem értettem, hogy miért, de leengedtem a karomat, mire visszajött és szorosan közel állt hozzám és csókolt
-Flóra!-kiabálta Sarah engem keresve. Ezt meghallva a fiú egyből befejezte és a falnak szorított hassal, úgy hogy ne fájjon nekem és levette a kendőt de meg a szememnél tartott és egy hirtelen mozdulattal elrántotta és elrohant. Csak a lépései után tudtam, hogy merre és én is arre futottam, de 10 fiú ott állt így feladtam.
-Szia-ugrott ram Sarah
-Szia-öleltem át-milyen volt a csók?-mosolyogtam
-Nagyon jó. Egyre jobban beleszeretek.
-Esti közös program?
-Ma lemegyünk a tengerhez. Tudod.
-.. Tényleg?-néztem rá.
-Igen. Tábortűz mellett.
-Oké, eszembe jutott.-fogtam a fejemet-te hozol fürdőruhát?
-Úgy kell menni.
-Ohh...-mondtam ő meg nevetett
-Olyan jó téged tartani-néztem rá ő meg elvörösödöt-Bocsi.. nem úgy gondoltam.. csak mindig is szerettem volna egy kishugit. És tökre olyan mintha te lennél...
-Nem baj-szállt le rólam-kérdezhetek valamit?
-Bármit-néztem a szemébe.
-Lennél a barátnőm...? Bocsi... nem voltak barátaim..
-Nekem sem-vágtam közbe- és igen. Lennék-mosolyogtam és átöleltem
-Gyerekek öt perc és indulunk. Öltözzetek át!-szólt a tanár, mire mi elmentünk átöltözni. Közel volt innen a strand, csak egyenesen végig az utcán.
-Megyünk?-kérdezte Clara
-Ugye tudod, hogy kint van a fél melled..?-válaszolta Sarah
-Igen. És?-ment ki a törölközőt fogva úgy, hogy mindene kilógott így mindenki ráfigyelt.
-Tiszta hülye.-fogta a fejét idegesen Sarah
-Az...-mondtam magam elé nézve
-Menjünk-fogta meg a törölközőjét és magára terítve kiment Fannival, aki ugyanazt a taktikát használta, én meg felvettem magamra ruhát és magamra borítottam a sajátomat, majd kimentünk a többiekkel együtt a strandra.
-Szia szépségem-csókolta meg Márk Saraht
-Szia-ölelte át majd levette a törölközőt magáról
-Woow. Gyönyörű vagy-vette a nyakába és bement a vízbe és nem állt meg. Gondolom.. meleg.
-Elrabolhatom?-jött oda Dave
-Ühüm..-néztem Fannira majd ők is bementek. Egyedül ültem a többieket nézve, ahogyan szórakoznak. Majd Clara kijött nekem szólni, hogy menjel labdázni így felálltam és a vízhez mentem majd a parton levettem a ruhákat és a törülközőt, amit leterítettem, és próbáltam mindenemet takarni, de nem sikerült. Gyorsan bementem a vízbe, mielőtt valaki észrevenne és egyre beljebb mentem, majd egyszer csak nem ért le a lábam. Megijedtem, és leblokkoltam. Hírtelen egy kéz nyúlt és kihúzott. Köhögtem és mire kinyitottam a szememet nem volt ott senki. Kijjebb mentem, és megálltam Sarahéknál.
-Sziasztok...
-Szia hugi-szólt Márk mire a barátnője is köszönt.
-Nem láttátok ki mentett ki?
-Nem..-mondták egyszerre-Baj van?
-Nincs dehogy.
-Oké-ölelt át Sarah
Kb 2 óráig füröttünk, 1 órát ettünk, és indultunk visszafelé, majd mindenki megfürdött és lefeküdtünk, Márk, Dávid és a fiú meg bejöttek.
-Szia szivem-mondta a fiú
-Szia Erikem
Áhhá. Meg van a neve. Szóval, bejöttek és azt hiszem, hogy éppen sexeltek, mert mindegyikük hangokat adott ki, meg olyanokat mondtak a lányok, hogy ne hagyd abba. Én meg a párnámba fordítottam a fejemet. Úgy látszik ma nem fogok aludni.

GólyatáborWhere stories live. Discover now