Kornél szemszögéből
Valaki épp jött volna ki a liftből, de nem engedték ki az őrök, így közbe kellett szólnom.
-Nyugodtan engedjék, addig a szöveget átolvasom.
-Rendben-álltak félre és épp fordulni akartam, de a szemem sarkából megláttam Flórát... 5mp-ig nem tudtam semmire se reagálni, le voltam fagyva. De ahogy láttam ő is, hiszen a fele mondandóját nem tudta elmondani. Majd egy kis idő után megszólalt.
Én öm.. Szóval.. Csak... - mondta dadogva a könnyeivel küzködve. Baromi szar érzés volt így látni, de nem tehettem sokat, talán, ha kettesben lettünk volna..
-Te vagy az új "lakó", igaz? A másik irányban van a szobád. Siess. - néztem el a fele mondandómnál, hogy kevésbé fájjon.
Az ember elhiszi, ha ad a masiknak távot, időt, kevésbé fog fájni. Háát, rohadtul nem. Akármennyit adhatsz, ha ő volt az igazi, akkor sajnos mindig marrni fog az, hogy el kellett válnotok. Francba, hogy minek kellett elválalnom ezt a hülye filmet!!
-Átolvastad? - jött oda a szervező, mire bólintottam, és a folyosó végéből meghallottam Flóra hangját, valakivel beszélgetni.
-Szia kicsim, nincs semmi különös. Ahogy hallom, te már megint edzel. Igen, jól vagyok. Mikor találkozunk? Már nagyon hiányzol. Jövőhéten, szuper, már alig várom. Persze persze, menjél csak, jó edzést. Szia mano- rakta le a beszélgetést, majd ha jól hallottam a hangján akkor mosolygott- köszönöm - majd azzal a kijelentéssel a lift ajtaja záródni kezdett.
Ez mi volt? Talán lett valakije? Tovább lépett? Ki az a srác aki ellopta tőlem Flórát?? Kicsimnek hívta... Mint engem még nagyon régen. Ez szörnyeteg vagyok, hagytam, hogy más befolyásoljon.. Most velem lehetne Flóra, ha nem hallgattam volna másra.
A következő pillanatban annyira dühös lettem, hogy a falba vertem a kezemet erőből, melybol vér kezdett ömleni. Az összes ember ijedten nézett rám.
-Minden rendben van? Mi történt? Miért verted a kezedet a falba? - kapkodtak ide oda
-Ez van a szövegben.. - próbáltam valamit kitalálni
-Nincs is ilyen benne!
-Akkor rosszul olvastam, bocsánat. - bámultam a falat és csak Flórára tudtam gondolni.
-Próba elhalasztva holnapra! - jelentette ki a szervező - Te pedig menj egyet csobbanni, pihenni-nézett rám, majd elkezdett pakolni. Ez nem rossz ötlet, hátha a medence segít.
Így eldöntöttem, hogy átöltözés után legelőször úszni megyek.
ESTÁS LEYENDO
Gólyatábor
RomanceVajon egy gólyatábor eldurvulhat annyira, hogy szüzen mész és már nem úgy érsz haza? Vajon van olyan, amikor nem 18+-ról szól egy nap?