3. Rész

4.3K 94 3
                                    

Végre szombat. Kornél valami meglepetéssel készült, és nagyon izgatott voltam. Felöltöztem, majd kimentem. Kornél ott várt, és a karjába futottam.
-Szia baba-puszilt meg mosolyogva.
-Szia Korni-csókoltam meg, erre ő egy kendővel bekötötte a szememet, és egy motorra ültetett.
-Kapaszkodj édes-kulcsolta össze maga előtt a kezemet, majd elindultunk. Kb 5 óra múlva.-Megérkeztünk.-vette le a kendőt, és egy tengerpartnál voltunk. Gyönyörű volt.
-Hogy hogy ide jöttünk?-mosolyogtam rá
-Mert tudom, hogy szereted a tengereket.-csókolt meg
-Igen.-öleltem át, ám ő a karjaiba vett és a vízhez vitt.-öhm.. nem hoztam fürdőruhát..-néztem lefelé
-Nem kellett. Mert anélkül fürdünk.-mondta vigyorogva én meg elvörösödtem
-De ha mások meglátnak?..
-Életem, ez egy elkerített rész. Nézd. Össze van kötve, ez az én nyaralom.-mosolygott
-Ohh... értem.-csókoltam meg zavartan.
-Mi az?-vigyorgott-szégyenlős vagy?
-Talán..-néztem el, ő meg megfogott és ruhástul bevitt-Héjj!
-Mi az cicus?
-Rossz vagy-pusziltam meg az arcát
-Most nem mindegy?
-Jó oké.-mosolyodtam el, és a fejemet rá döntöttem. Egész nap ott voltunk, és fürödtünk, majd nap végén hazavitt.
-Köszönöm ezt a napot-öleltem át, majd megcsókoltam, és rohantam volna be, ám visszarántott a kezemnél fogva, mire zavarodottam rá néztem-Igen?
-Életem... valamit mondanom kell... az a helyzet, hogy holnap indulunk egy 2 hetes koncertezésre... Kanadába...
-Tessék?-néztem rá, és nem akartal elhinni.-Ez vicc ugye? Most álmodom, csípj meg, mond azt, hogy hülye vagyok.
-Csss-ölelt át-Szeretlek. Nagyon
-Én is-sírtam el magamat.
-Mennem kell-csókolt meg-Vigyázz magadra. Igérd meg, hogy jó leszel.
-Nélküled minden kudarc lesz. Ég veled-töröltem le a könnyemet, és berohantam a házba. Mit csináljak nélküle? Minden más lesz. Unalmas, élettelen.

GólyatáborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang