30. Rész

925 38 8
                                    

Végül úgy döntöttem, hogy veszek pár ruhát. Ebben természetesen Fanni segített.

Felöltözve, beültem Boti autójába, aki elvitt a koncertre

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Felöltözve, beültem Boti autójába, aki elvitt a koncertre. Mi VIP helyen ülhettünk, így beláttam az egész színpadot.

-Na, kezdődik is-vette elő a kamerát Botond és videózni kezdte Kornélt. Mosolyogva néztem a világítást.

-Üdvözlök mindenkit december 24-én! Boldog karácsonyt! Jöhet egy kis koncert? Nem hallom! Hangosabban!-buzdította a népet a sikításra. Olyan fura így rá nézni. Mintha a közönségből én is egy lennék a rajongóiból. Nyilván igaz, de sosem azt néztem, hogy kívülről milyen. Hogy wow, de jó hangja van, jól gitározik, izmos. Hanem inkább a bolond, ragaszkodó és a lágy énjébe szerettem bele. Mindig tudja, mit akar, kisebb meglepetésekkel meglep, de ugyanakkor egy érző ember, aki képes lenne megölni magát, csak azért, hogy nekem ne legyen bajom. Amikor ideges, még akkor is aranyos. Nyilván az is tetszik benne, hogy van zenei érzéke, de bárkinek lehet a világon olyanja...

Bár nagyon nem tudtam figyelni a koncertre, mert minden a fejemben volt, elmerültem a gondolataimban, mégis próbálkoztam valamennyire jelen lenni. De sajnos csak akkor kaptam észbe, mikor lejárt az idő.

-Az utolsó számot egy különleges lánynak írtam, akit szeretnék a színpadon látni-keresett a szemével, mire elvörösödve lefagytam-Flóra, gyere-pillantott rám. Felállva, felmásztam mellé, mire leültetett egy székre és elkezdett énekelni.

Gyönyörű szöveget írt és a dallam is fülbemászó volt. Az igaz szerelemről írt és arról, hogy milyen volt a kapcsolatunk eleje. A nézőtér a végén hangosan sikítozott, majd Kornél a gitárt lerakva, egyszer megpörgetett, majd karjaiba esve megcsókolt. Vörös fejemmel az arcához értem és bámultam őt, majd lehunytam a szememet.

-Gyönyörű vagy-suttogta a fülembe Kornél.

-Bolond vagy-nevettem fel.

-Az pont nem. Igazat mondó és szerelmes-kacsintott.

-Azt csak hiszed.

-Nem nem. Tudom-nézett a szemembe, makd meghajoltunk és lementünk a színpadról-Várj a kocsiban, pár perc és jövök-szólt Botondnak és nekem, mire bólintottunk. Beültünk a kocsiba, és azon kaptam magamat, hogy a külvilág elkezd sötétedni, mígnem fekete lett. Azt hiszem elaludtam...

GólyatáborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang