Pár óra múlva, mikor sikerült összeszednünk néhány ruhát, a kórházba visszamentünk, ahol Kornél az ágyban feküdt a plafont nézve, kissé könnyes szemmel.
-Mi történik?-suttogta, mikor hallotta, hogy ott vagyok- Ti küldtetek be ide? Leütöttetek?
-Kornél, ne mondj ilyet, nem tettük volna, de nem voltál önmagad.
-Hogy érted?-fordult felém-Mit tettem?-nézett rám félve, ami összetört.
-Most pihenj-pakolt a szekrénybe Boldi
-Hol van a pici?.. Ugye nem...
-Jó kezekben van-simítottam meg a karját.
-Bántottalak téged, igaz? Azért félsz. Érzem a kezed remegését... Kérlek, menjetek el, nem bánthatlak újra. Kérlek-rántotta el a kezét, mire könnyezni kezdtem
-Már nincs semmi, kérlek ne csináld ezt...
-Meg is vertelek? Vagy mit csináltam? Áruljátok el kérlek...
-Kornél pih...
-Mit tettem?!-kérdezte kétségbeesve, mire Boldi felém nézett. Nem igazán akartam, hogy megtudja, de tudtam, hogy ezen emésztené magát, így bólintottam.
-Szexuális úton zaklattad, agresszív voltál vele, de nem verted meg sosem.
-Mit tettem?-remegett bele a hangja-Ez..ezt én?
-Nem a te hibád, drogot rakott valaki a teádba.
-És a kicsit is bántottam?
-Őt nem. Viszont van egy tippem, hogy anyánk volt.
-Erőszakos voltam... agresszív... és...-folyt le egy könnycseppe.
-Kornél, ez már a múlt, az a lényeg, hogy most felépülj-töröltem le, ő pedig lassan felém nézett.
-Bántottalak... bántottam egy olyan lányt, akit a szívemből szerettem... Nem érdemlem meg, hogy tovább velem legyél... Te egy sokkal jobb férfit érdemelsz.
-Kérlek hagyd abba...-kezdtem én is könnyezni, de dőlt belőle a hülyeség, így felé hajolva megcsókoltam, amitől lenyugodott. A hajába markolva egy kis idő után elhúzódtam, majd leültem mellé.
-Pár napig még itt leszel, azután rehabilitációra kell benned.
-Mi lesz a fellépéseimmel?
-Az most egy darabig szünetelni fog.
-Nem lehet...
-Miért nem?
-Anyám megölne...
-Igen, azért vagyunk itt-vágta rá, majd gyorsan köhögni kezdett. Kornél arcáról az összes érzést le lehetett olvasni.
-Ezt hogy érted?
-Szereted a teákat, igaz?
-Aha...
-Drogot?
-Mi van? Soha az életemben nem drogoztam, ki sem akarom próbálni, ez most hogy jött ide?
-Már megtetted-nézett felé. Kornél elsápadt, a kezét simogatni kezdtem, mire nyelt egy nagyot-A teában drog volt.
-Honnan veszed?
-Kihallgattam Flórát és ott voltam az egyik esetnél.
-Ki tette?
-Anyára tippelnék.
-Lehetetlen, ő nem tenne ilyet.
-Tényleg ezt gondolod?
-Csak bízok benne... Apa tud róla?
-Dehogy tud, ez ma történt. Nem tudom, hogy ez kellene-e még nekik, mármint így is sokat veszekednek, de biztos, hogy ha kiderül, hogy igaz, beszámolok neki.
-Még nem 100%?
-Én így gondolom, meg a hallottak alapján ezt állítom. Ha ez valóban igaz, anyát börtönbe is zárhatják.
-Ha ez így van. számomra ő nem az anyám-jelentette ki, mire Boldizsár bólintott-Szeretném, hogyha most hazamennétek pihenni egy kicsit, holnap szeretnélek látni a kicsivel-pillantott felém. Mosolyogva biccentettem, majd megcsókoltam. Remélem hamar kiderül az igazság és a tettes megkapja méltó büntetését.
YOU ARE READING
Gólyatábor
RomanceVajon egy gólyatábor eldurvulhat annyira, hogy szüzen mész és már nem úgy érsz haza? Vajon van olyan, amikor nem 18+-ról szól egy nap?