52. Rész

568 36 5
                                    

Fanni hamar megjött, de láttam, hogy hozta Boldit is, ami annyira nem zavart. Kimentem értük, hogy beengedjem őket. Ijedten néztek rám, úgy néztem ki, mint egy zombi. Leülve a kanapéra, Fanni a vállára döntötte a fejemet és hagyta, hogy sírjak.

-Mi történt?-kérdezte a fiú

-Kornél nagyon megváltozott...

-Hol a gyerek?

-Anyáéknál.

-Kornél tud róla?

-Semmit.

-Rendben, folytasd.

-Hamar ingerült lesz, és elveszíti az eszét.

-Bántalmaz?

-Szexuálisan-mondtam egy kis idő után. Boldizsár nagyon feszült lett és felállt-Ne csinálj semmit, kérlek.

-Ezt nem lehet így hagyni!

-Ha megtudja, hogy ti tudtok róla, szerintem képes lenne megölni.

-Mitől lett ilyen?

-Fogalmam sincs-suttogtam és letöröltem a könnyeimet-Mióta megszületett a kicsi, azóta ilyen. Nem lehet vele normálisan beszélgetni, hol ide fut, hol oda.

-El kellene vinni orvoshoz.

-Lehetetlen lenne...

-Majd megoldom.

-Nem akarom, hogy bajod essen.

-Nem fog. Ez tuti nem Kornél, sosem volt ilyen, valami áll a háttérben és ki fogom ezt deríteni.

-Segítek neked-szólalt meg Fanni.

-Nem, ezt egyedül szeretném, nem szeretném, ha bajod esne.

-De...

-Kérlek-mosolyodott el. Bárcsak a mi kapcsolatunk is ilyen lenne most.

-Hogyan akarod ezt elkezdeni?

-Még nem tudom, de ha szakad, ha fúj, én addig csinálom a munkát, amíg ki nem derítem, mi van a hátterében.

-De ha nincs semmi, csak ilyen lett?

-Lehetetlen. Sose bántott senkit, téged meg pláne. Sosem akart neked semmi rosszat csinálni, a gyereket is várta már. Itt valami más van a háttérben.

-De mi?

-Ez a kérdés-gondolkodott el, majd hallottunk valamit a háttérből.

-Bújjatok el, gyorsan-hesegettem őket-a.. szekrénybe!-mutattam oda, mert azt nem igazán szoktuk nyitogatni. Épp, hogy sikerült elbújniuk, mikor Kornél megjelent.

-Hiányoztam drágám?

GólyatáborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang