27. Rész

1.3K 53 8
                                    

Kornél szemszöge
Az elmúlt időben Flóra sokat volt Botival, ami nem igazán tetszett nekem.
-Kicsim... Tudom, hogy szeretsz barátkozni, de nem gondolod, hogy egy kicsit sok időt töltesz el a tesómmal? Nem zavar, mert persze, azzal vagy, akivel szeretnél lenni...
-Kornél, csak jó vele lógni. Haverok lettünk. Nagyon sok közös van bennünk. Nem is tudtam, hogy ennyi. Például, hogy szeret utazni, kedvenc helye Párizs, szereti a milánóit, kedvenc desszertje a feketeerdő torta. Imád mozikba járni, pl. holnap megyünk és megnézünk egy horror filmet, melyet későn adnak. De ugyanakkor szeret fürdeni is, nem csak strandon, de aquaparkokban is, ahogyan én is. -Mosolyodott el. Én csak bólintottam, nem akartam kimutatni, hogy belül fáj, ahogyan ennyi időt töltenel egymással. És mozi? Este?!
-A moziba én is mehetek?
-Bocsi, de úgy beszéltem meg, hogy csak mi ketten. De szívesen megnézem veled mégegyszer.
-Nem muszáj, akkor már nem lenne ijesztő.
-Ki tudja-mosolyodott el, majd megcsókolt és az időre nézett-Én viszont most megyek. Fodrászhoz kell mennem.
-Rendben...-néztem ahogyan elfut. Mégis mi folyik itt?! Mindenki meg van hülyülve?!

Pár nappal később mégis megvettem a jegyet a horrorra. Beülve oda, átkaroltam Flóra vállát, majd elkezdtük nézni. Legalábbis én.
-Ne ijedj meg, lesz egy jumpscare. Itt Boti ölébe ejtettem a pattogatottat, annyira megijedtem.-szólalt meg.
-Flóra, ha elmondod, akkor már nem ijesztő.
-Jojó, bocsi-ette a popcornt. Pár perc múlva azt veszem észre, hogy el kezd nevetni.
-Flóra, minden rendben van?
-Persze. Csak ennél a jelenetnél esett le egy pattogatott a földre és mindketten nyúltunk érte és összefejeltünk.
-Aha, értem...-haraptam a számba. Belülről egy nyomó érzést éreztem a mellkasomon. Mért érzem úgy, hogy vele jobban elvan..? Vajon csókolóztak is...? Vagy.. annyira nem komoly..? Mi van akkor, ha titokban járnak?
-Kornél...
-Igen?-pillantottam rá
-Elmegyek mosdóba.
-Rendben. Elkisérjelek?
-Nem, nyugodtan nézd-csókolt meg, majd elindult. Miért nem akarja, hogy menjek vele?
Na jó, le kellene állnom. Flóra biztos nem csalna meg. Ismerem őt. Hónapokat vártunk arra, hogy újra együtt legyünk, nem fog lecserélni. Inkább koncentrálj a filmre. Vajon van neki popcornja?
A doboz felé nyúlva éreztem, hogy itt hagyta a telóját. Tudom, hogy nem lehetne szabad, de valaki épp abban a percben írt neki és megnéztem a felugró értesítést a zárolt telefonon. Botondtól jött.
"Persze, hogy ne emlékeznék?😂 Csodálom, hogy nem hallották meg a fejünk koppanását."
Az üzenetet elolvasva jöttem rá, hogy valószínű elküldte a jelenetet neki. Azért ez is egy kicsit fájt, hogy vele levelezik, miközben velem van...
Flóra pár perc múlva visszajött én pedig tetettem, hogy nem értem a telefonjához. A film befejezésekor csináltam magunkról ehy fotót, majd elindultunk haza.

Flórát elkisérbe elbúcsúztunk, majd otthon lefürödtem és benéztem az öcsémheu, aki beszélgetett valakivel

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Flórát elkisérbe elbúcsúztunk, majd otthon lefürödtem és benéztem az öcsémheu, aki beszélgetett valakivel.
-Szevasz. Kivel beszélsz?
-Hali, Flórával. Miért?
-Csak úgy. Lassan aludj.
-Rendben.-intett, majd a telóba beszélt.
Egy biztos, ma este sem fogok aludni... Elővéve a gitáromat elkezdtem egy dalt írni. Egész éjjel ezen dolgoztam, mikor megláttam a kintről bejövő fényt. Reggel 6 óra volt.

GólyatáborOù les histoires vivent. Découvrez maintenant