4. Rész

4K 86 5
                                    

Még csak két nap telt el azóta, hogy Gitárosi Kornél elment. Minden rossz. Igaz minden nap levelezünk, de az sem ugyanaz. Anya suli után hazajött és aggódni kezdett.
-Lányom.. valami baj van?-kérdezte halkan
-Nem... csak híányzik Kornél-próbáltam nem elsírni magamat és szorosan átöleltem.
-Jajj te. Ne búsulj. Gyere menjünk el vásárolni.
-Anya én nem...-kezdtem el, de közbevágott
-Nincs kifogás. Megyünk.-húzott magammal. Amikor odaértünk bementünk a ruhaboltba. Akkor már sejtettem, hogy mire készül.
-Anya nekem jók a fekete cuccok, nem kell színes.
-Kicsim de fel fogsz venni színest-Adott egy fehér pólót, amin virág minta volt.
-Anyu ne már-de hiába hisztiztem, betolt az öltözőbe, így felvettem.
-Jajj de szép az én kicsikém-puszilt meg, majd hozott egy shortot is.-Gyönyörű vagy kincsem. És mielőtt mondtam is volna valamit, kiment. Gyorsan felöltöztem és utánamentem, de addigra már megvette. Unottan néztem rá.-Ne nézz így! Inkább örülj, hogy anyukádnak van ízlése!
-Köszönöm-néztem rá, majd haza mentünk. Fanni kiváncsian nézett ránk.
-Neked is vettünk ám ruhát-adta oda neki anya, majd Fanni megnézte és felsikítva ugrálni kezdett, majd átölelte anyut
-Köszönöm, erről álmodtam mindig.
-Igazán semmiség-ölte át anya is.
-Én megyek-mentem fel unottan a szobámba majd az ágyra dőltem, elővettem a telefonoman, és ráírtam Sarahra. Egyből válaszolt.
Flóra:Szia
Sarah:Szia. Még mindig rosszul vagy?
Flóra:Ühüm. Hiányzik nagyon😭, olyan hírtelen történt minden, hogy nem birom felfogni.
Sarah:Holnap a suli után ráérsz?
Flóra:Valószínű igen. Miért?
Sarah:Megyünk moziba. Az egész osztály.😀
Flóra:Igen?
Sarah:Aha. Nem írt neked Lilla?
Lilla az ős ellenségem. Egy beképzelt lány. Csoda lett volna, hogyha elhívott volna.
Flóra:Íjj. Most jutott eszembe, hogy a batyámmal megyünk el.
Sarah:Márkkal? Márk is jön.❤️🙈
Flóra:Igen, de az után...
Sarah:Az után pedig együtt megyünk étterembe... te próbálsz hazudni?
Flóra:Én nem, de most mennem kell. Aludj jól szia.
Sarah:Szia...
Félreraktam a telefonomat és eldöltem az ágyon. És hazudtam a barátnőmnek... Most mit fogok holnap a suliban neki mondani? Mondjuk... anya elvisz... valahova? Beveszi vajon... nagyon remélem...
Merültem el a gondolataimban, ám a telóm rezegni kezdett, és Kornél hívott, gyorsan felvettem.
-Kornél?-szóltam bele
-Szia baba.-hallottam a hangjából, hogy elmosolyodott, de sírni kezdtem-Jajj drágám, ne sírj. Fel a fejjel, már csak egy hét 5 nap van.
-Az nagyon hosszú-sírtam-bár itt lennél.
-Én is örülnék, nagyon hiányzol.
-Te is. Nem fogom kibírni.
-Nyugodj meg. Én itt vagyok. Írni fogok, hívlak. Hogy vagy?
-Egyre rosszabbul... Te?
-Jól. De a kellemetlen jó.
-Van olyan?-nevettem fel akaratlanul.
-Igen-mondta, és éreztem, hogy elmosolyodott-Jó itt lenni, de a legjobb lenne veled.-néma csend lett.
-Jó lenne, ha te lennél itt.
-Lehet. Mindegy hol vagyunk, lényeg hogy együtt legyünk.-felelte, és a háttérben hallottam, hogy valaki a nevét kiabálja-Édes mennem kell. Aludj jól, imádlak. Szia.
-Én is szia.-rakta le a telefont. A szívemhez kaptam, ami eszméletlenül dobogott.

GólyatáborWhere stories live. Discover now