Pár hét eltelt a buli óta. Kornél egyre többször elfoglalt. Próbáljuk titokban tartani a kapcsolatunkat a külvilággal, de egyre nehezebb. Most neki rengeteg fesztiválja van, mely alatt nem tud velem lenni. Nekem pedig koncentrálni kell a tanulásra. Kellene, csakhogy egész álló nap ő van a fejemben.
Nem is kérdezett vissza... Múltkor is ilyen volt. És utána derült ki, hogy Teklával van... Vajon még hány nap van vissza? Mikor láthatom újra? És mi van akkor, ha elmegyek az egyik koncertre? Talán ez utóbbi nem hangzik rosszul...
Felmentem internetre, majd vettem egy jegyet a vasárnapira, de csak leghátul volt hely. Mondjuk az sem baj. Kiváncsi vagyok, mit csinálhat, hogy visszaírni sincs ideje. Vagy ez túl sok, amit csinálok? És ha ebből lesz egy vita? Mondjuk úgysem fog látni, szóval tök mindegy...
Pénteken a suliban Fanni Boldiról beszélt, mellyet mosolyogva hallgattam végig, majd hallottam, hogy valaki Kornél koncertjéről beszél.
-Pillanat-álltam fel, majd odamentem a lányhoz-Heló, én vasárnap megyek a koncertre, milyen volt?
-Baromi jó, még sosem voltam egy koncertjén sem. A közönséget bevonta és együtt énekeltünk, mászkált a székek mellett, és közvetlen mellettem énekelt. Letapiztam a hasát, basszus olyan kockái vannak...
-Mások is hozzáértek?-kezdtem ideges lenni, de láttam rajta, hogy nem érti miért-Csak mert már régebb óta meg akartam fogni a karját, tudod milyen izmos?
-Ja igen, az egész tömeg. Volt aki a pólóját letépte-kuncogott fel-Csoda, hogy a gatyája fent maradt. Egyébként, volt olyan, aki egy csókra hajtott.
-És meglett?
-Á, egyből elrántotta a fejét. Pedig biztos, hogy jól csókol.
-És fiúk voltak?
-Csak picik. Volt egy 5 éves, akit felkapott a nyakába és hagyta énekelni-vont vállat én pedig elmosolyodtam. Kornél imádja a kicsiket-De Tekla énekesnő is ott volt. Aki valamit mondott, bevallom nem igazán hallottam, de mintha terhes lenne Kornéltól, de nem vagyok biztos. De hátha nálatok is elmondja.
-Remélem, akkor majd megüzenem neked-mosolyodtan el, de belülről teljesen összetőrtem. Miért van ott az a ringyó? Tényleg lefeküdt vele Kornél..? Vagy ez egy újabb hazugság-És Kornél erre hogyan reagált?
-Nem tudom, takarta az arcát...-gondolkodott el-Nem, várjál, meg volt fordulva. Rakosgatta a mikrofonállványt.
-Á értem. És szerinted ez igaz?
-Miért ne lenne? Miért hazudnának?
-Csak úgy kérdeztem-tettem fel a kezemet.
-Miért kell hírességekbe beleszeretni? Az ő élete, hogy kit választ-vont vállat-neked nem mindegy?-nézett a szemembe én pedig halványan biccentettem. Igazából nem mindegy, de míg Kornél nem mondja el senkinek, hogy megkérte a kezemet, addig nekem is csöndben kell maradnom. Lehet, hogy soha sem fog kiderülni... Lehet, hogy próbál eltitkolni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Gólyatábor
RomansaVajon egy gólyatábor eldurvulhat annyira, hogy szüzen mész és már nem úgy érsz haza? Vajon van olyan, amikor nem 18+-ról szól egy nap?