20. Rész

1.9K 59 2
                                    

Forró ajka rátapadt az enyémre. Kezei a fenekemhez vándoroltak, majd pihentetve azokat rajta, egy hirtelen mozdulattal megmarkolt. Kicsit megijedtem, amin ő jól szórakozott.
-Gonosz vagy-néztem rá durcis fejjel.
-Rég láttam már ezt a cuki ijedt fejet.-nézte a szemeimet.
-Hiányoztál-mosolyodtam el
-Te is nekem-suttogta a fülembe. A hajába túrva levettem róla a maradék ruhát és a hasát bámultam, mely sokkal jobban volt kidolgozva-Meglepi-kacsintott, majd megfordított és ő is levetkőztetett engem. Szeme a mellemen akadt meg, melybe bele is markolt. Lehunyva a szememet élveztem a régi érzést, hogy ő nyúl hozzám.
Egy kis idő múlva a nyakamat kezdte el puszilgatni, én a hajába markolva mosolyogtam. Hirtelen annyit kezdtem el érezni, hogy ujjai a nedves részemet megtalálják. Először csak körkörösen simogatta, majd kettőt feldugott. Ez után felnyögtem, ő csak rám nézett, hiszen régebben, mikor együtt voltunk, ez nem okozott ekkora élvezetet nekem.
-Kisebb lett a lyuk-voltam vörös, majd elnéztem. Ő csak mosolyogva mozgatta bennem. A takarójába markolva a csípőmet feljebb emeltem, ő kapva a helyzeten, beljebb tolta ujjait, majd egy csiklandó érzés elkapott. Mikor lenéztem rá, láttam, hogy már nyelve is türelmetlen volt. Hangosabb nyögések hagyták el a számat és lábaimat a két vállára rakva közelebb húztam a fejét. Bár nem láttam, csak éreztem, hogy lágyan elmosolyodik, kihúzta az ujjait és a nyelvével kezdet kinyalni. Kezével jobban széthúzta a combomat, majd a belső combomba markolt, amitől mocorogni kezdtem. Hajába markolva nem engedtem, hogy elmenjen, mondjuk látszólag úgy tűnt, hogy nem is fog, míg valaki nem pokogott az ajtón. -Ki az..?-suttogtam Kornélnak.
-Basszus hány óra van?-ült fel és megnézte a telefonját-megy a forgatás-szenvedett
-De nem úgy volt, hogy csak délután..?
-Igen, de mindig megbeszéljük előtte-csókolt meg és megmarkolta a mellemet-öltözz fel, mindjárt jövök.-indult el én pedig visszarántva őt, rám esett
-Életem pucéran szeretnél kimenni?-néztem a testére. Ő csak a fejét fogva elmosolyodott, majd gyorsan felöltözött és kinyitotta az ajtót.-Igen?
-Megbeszélés van, mi az ördögöt csinálsz?-szólalt meg egy ideges hang
-Most keltem fel nem rég.
-Olyan lassú vagy, mint egy lány. 5 perced van felérni. Siess-majd a következő pillanatban Kornél becsukva az ajtót visszajött hozzám.
-Nem sikerül felöltözni?-mosolyodott el, majd felállítva segített nekem.-Most mennem kell, Aquaworldbe mentek ma?-döntötte a homlokát az enyémnek
-Ha ott leszel, akkor igen-túrtam a hajába-Te..?
-Ha ott leszel, akkor igen-kacsintott, majd felkapva engem, még utoljára megcsókolt, majd szaladt a megbeszélésre.

GólyatáborHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin