2. Gólyatábor

1.9K 46 0
                                    

A törülközőt lerakva a parton a naptejemhez nyúltam, majd megkértem Fannit, hogy kenjen be. Ez megtörtént fordítva is és egy picit napoztam. Később azt vettem észre, hogy valaki elállja a napot.

-Márk, most hagyjál-fordultam el, mire felkapott. Sikítva próbáltam jelezni neki, hogy engedjen el, de nem hagyta. Beledobott a vízbe, ami langyos volt, így nem történt baj. Felúszva a tetejére, lefröcsköltem őt dühömben-Utállak!

-Tudom tesó-kacsintott, majd elúszott-Állj be, röpizünk-vette át a labdát az egyik szervezőtől, aki igen jól nézett ki, így napszemüvegben. Majd a bambulásomból nem eszméltem fel és annyit láttam, hogy esik felém a labda, mire valaki kivétte-Flóra éledj már fel!-röhögött ki.

-Maradj csöndben, tanulj meg ütni.

-Labdát nézd, ne a fiúkat!

-Anyukád-durciztam be, mire mindenki felnevetett. A következőnél, átütöttem a labdát és a fiú gyönyörűen lecsapta, csak így az egész az arcomba ment.

-Hoppá, bocsánat-jött át hozzám és az arcomat vizsgálta. Felnézve rá, belül valamilyen fura érzés kapott el. A napszemüvegéhoz nyúlva, lassan leszedtem, de kb 3mp-ig láttam az arcát, mert egyből visszahúzta.

-Meg ne vakulj-csúszott ki a számon-mármint...-haraptam a számba, mikor láttam rajta, hogy lefagyott.

-Az igen, na erre nem számítottam.

-Nem úgy értettem...

-Nem baj. Megérdemlem-nevetett fel, majd visszament a helyére. Ezt most komolyan kimondtam?

Vacsoránál a fiút bámultam, akin még mindig napszemüveg volt, amit nem igazán értettem, mert anélkül sokkal jobban nézett ki...

Vacsoránál a fiút bámultam, akin még mindig napszemüveg volt, amit nem igazán értettem, mert anélkül sokkal jobban nézett ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Skacok-jött oda az asztalhoz az egyik osztálytársam-Akartok bulizni este?

-Aha-biccentettünk.

-Király, akkor gyertek a 13-as házba-pattant fel és leült a helyére. Mikor bementem a házunkba, kerestem egy ruhát, amit fel tudtam venni ehhez az eseményhez. Végül elővettem egy egyberuhát.

A házhoz futottunk Fannival, majd bekopogtunk, mire beengedtek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A házhoz futottunk Fannival, majd bekopogtunk, mire beengedtek. Pár segítő volt ott rajtunk kívül, meg mi, 11-ek.

-Igyatok!-adogatták a piákat. Egy pezsgőt megfogva öntöttem magamnak, majd leültem az ágyra. Később észrevettem, hogy mellettem ül valaki és baromira megijedtem.

-Jézusom. Mióta ülsz itt?-néztem a fiúra, mire megláttam, hogy az a srác volt, aki napszemüveget hordott.

-Úgy fél órája?-nézett engem szórakozottan.

-Hallod, ettől fogsz megvakulni, hogy hordod azt a szart-utaltam a napszemüvegére.

-Lehetséges-ivott bele egy üvegbe. Mosolyogva elnéztem, majd bekapcsoltak egy kis zenét. Fanni a palijával táncolni kezdett, mire fütyültem. Az ikrem elvörösödött, majd elfordította a fejét-Olyan aranyosak. Már vagy egy éve járnak. A srác jófej.

-Örülök-mosolyodott el-Veled mi van egyébként?

-Mármint?-fordultam felé

-Hogy van-e valakid.

-Dehogy van. Annyira nem kötnek le a fiúk-vontam vállat, majd ittam még a pezsgőből-Egyszer mindegyik el fog hagyni, akkor meg felesleges, hogy legyen valakim. Clara meg ilyet mond, hogy ő már rég lefeküdt valakivel-nevettem fel- 14 éves, vágod? Én 17 évesen szűz vagyok mint az atya, ő meg már most nem az. Fura nem?-néztem felé, mire bólintott hallgatva engem-Veled mizu?

-Velem? Elég bonyolult-nevetett fel-Nincs olyan lány, akiért dobogna a szívem.

-Ezt szépen megfogalmaztad. De mért érzed ezt?

-Egyszerűen nem tudom. Volt neked ilyen érzésed? Valaki kellene melléd, de senki sem megfelelő?

-Csak ilyen volt eddig-biccentettem, majd ittam még-és ha keresel, nem találsz, de ha nem keresel, akkor meg nem kell.

-Pontosan-biccentett-akkor mindig rossz időben jön a személy.

-Igen-mosolyodtam el-fura dolog ez a szerelem.

-Az-nézett rám, mire ásítottam és a vállára dőltem.

-Nem baj, ha egy kicsit pihenek?

-Engem nem zavar-takart be, majd sikerült elaludnom.

GólyatáborWhere stories live. Discover now