17. Rész

1.9K 57 10
                                    

Flóra szemszögéből

Úgy döntöttem, hogy elmegyek egy kicsit szaunázni. Még volt egy üres, szóval oda bementem. Leülve elővettem a telefonomat és úgy döntöttem elindítok egy liveot. Az első 5 percben csak páran jöttek be, viszont utána már többen voltunk, mint 1000 ember.
-Sziasztok. Hogy vagytok?-mosolyodtam el. A kérdések csak jöttek egymás után, próbáltam a legtöbbre válaszolni, majd jött egy olyan, aminél lefagytam.-Ühm.. nincs barátom. Nem, Kornéllal nem járok, már szakítottunk.-vontam vállat, birizgálva a gyűrűt, amit még tőle kaptam. Talán próbálom elfelejteni őt, de legbelül az ő érintéseire vágyok, az ő hangjára és csókjaira, de ő Teklát választotta.-jelenleg egy szaunában vagyok.-bambultam el, majd a következő pillanatban benyitott egy napszemüveges srác és felemelve a falnak döntött. Baromira megijedtem és nem tudtam, hogy ki ő. Próbáltam sikítani, de befogta a számat. A liveban lévő emberek minden láttak, így éreztem, hogyha baj lenne, van bizonyíték, hogy ki tette.
A következő pillanatban óvatosan felhúztam a napszemüvegét a feje tetejére. Ő csak takarta az arcát a kamara felől. Könnyeim kifolytak, mikor felismertem, hogy ki ő. Kornél volt az. Tudtam, hogy nem lenne helyes, de nem akartam elengedni. Szorosan átöleltem a nyakát és hagytam, hogy könnyeim lefollyanak izmos hátán. Kornél kinyomva a liveot leült, majd az ölébe vett.
-Nem tudsz egy dolgot-suttogta a fülembe-Sose foglak elengedni, csak rád tudok gondolni. Hiányzol és csak veled vagyok egy egész.-suttogta a fülembe. Én csak elmosolyodtam és csókolni kezdtem forró ajkait. Nem ellenkezett, fenekemnél fogva közelebb húzott magához. Mocorogva az ölében a fejét a vállamra hajtotta. Hiányzott ez az érzés, mikor este intimebb kapcsolatba kerülünk. Először én vezettem őt, majd hirtelen megfordította a kört és a földre húzott.
Hirtelen megijedtem egy hangtól, ami a szomszéd szaunából szólt és megrázva a fejemet, azon vettem észre magamat, hogy ezeket csak elképzeltem. A fejemet fogva, bocsánatot kértem a liveban lévő emberektől, majd kikapcsoltam a telefonomat. Elindultam felfelé a szobámba és útközben összefutottam anyuékkal. Kicsit aggódtak amiatt, hogy ilyen sápadtnak nézek ki, de megnyugtattam őket, hogy csak fáradt vagyok. Lefeküdtem az ágyra, de csak agyaltam, míg a fejembe nem vettem egy nagyszerű tervet.

GólyatáborTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang