40. Rész

850 32 3
                                    

Kornél a nyakamat kezdte el puszilgatni, miközben a hajába markoltam. Lehunyt szemmel próbáltam élvezni, de baromi dühös voltam rá.

-Csináld már-szóltam el magamat, mire ő is ingerült lett és a mellembe markolt. Egy nagyot nyögve néztem a szemeibe, melyek csillogtak, de ettől csak felbátorodott és erősebben kezdett markolászni. A hajába markolva a fülébe suttogtam-Ne kímélj-dőltem el az ágyon, majd lassan magamban kezdtem érezni és mozogni kezdett. A takaróba markolva mindketten nyögni kezdtünk, míg gyorsítani nem kezdett. Olyan rég hiányzott a teste, hiába szidtam le, hogy csak erre gondol, valamilyen szinten erre vágytam, hogy érezzem magamban, újra és újra. A következő pillanatban egy hatalmasat nyögtem, ugyanis egy nagyot lökve, a mellembe markolt. Kornél agya ezen elborult és keményebben kezdte csinálni. Nem ellenkeztem, inkább vele együtt mozogtam. Átfordítva őt, most én volt felül és mocorogni kezdtem. A derekamat mozgatva, segített nekem. Már éreztem, hogy nem sok kell nekünk és ugrottam egyet, majd egyszerre élveztünk el. Fáradtan rádőltem. Még benne voltam, de már nem csináltunk semmit. Kornél a hátamat simogatni kezdte, de nem szólt egy szót sem, ahogyan én sem. Mindketten tudtuk, hogy a másik haragja elszállt, talán túlgondoltuk az egészet. Lehet, hogy egyszerűbb lett volna egyből lefeküdni, minthogy veszekedni. Tény, egy nagy veszekedés után sokkal intenzívebb a testi vágy, mint amúgy.

-Mennem kell-suttogta az órára nézve. Szomorúan pillantottam felé, mire megcsókolt és lassan kihúzott magából. A fenekemet megcsapva felöltözött, majd átölelt.

-Megyek vissza a suliba-néztem szemeibe, mire egy másodpercre lefagyott.

-Hiányozni fogsz-csókolt meg, mire viszonoztam. Nyelve behatolt a számba, majd az enyémmel táncot járt, de sajnos nem tartott sokáig, ugyanis valaki megzavart minket.

-Kornél igyekez, nem énekeltél be-kopogott be.

-Megyek-kiabálta ki, majd zsebéből elővett egy okosórát és a csuklómra rakta. Elkerekedett szemmel néztem rá, majd szorosan átöleltem-Össze van kötve az enyémmel-nyomott meg rajta egy gombot és felugrott egy szívecske-Bármilyen messze vagyunk, ez jelezni fog neked.

-Köszönöm, de...

-Szeretném, ha bíznál bennem.

-Eddig is-csókoltam meg, mire kopogtak megint.

-Imádlak. Be felejts el felöltözni-kacsintott, majd elment. Az órát nézegetve elmosolyodtam. Halvány rózsaszínű volt. Felöltözve siettem haza. Sajnos későn értem haza, így sok időm nem volt semmire. Felvéve a pizsamámat küldtem Kornélnak egy szelfit, majd lefeküdtem.

GólyatáborWo Geschichten leben. Entdecke jetzt