Kornél szemszöge:
El sem hiszem, hogy ilyet mertem tenni azzal, akit szeretek. Mi van akkor, ha a gyereket is bántottam...? Ez nem lehet igaz, én sosem tennék ilyet... De Flóra sosem hazudott nekem. Anyám tényleg ilyen gonosz lenne? Ki tudja, hogy még meddig maradok itt bent... Lehetséges, hogy életem végéig ilyen maradok, függő. Akkor elbúcsúzhatok egy életen át a családomtól. És a gyerekem mit fog mondani? "Az én apám drogozott így alig láttam őt." Ebbe belegondolni is fájdalmas... Olyan jó lenne azt hinni, hogy ez egy hülye kis álom...
-Itt vagyunk-nyitott be Flóra mosolyogva, majd a kicsit a hasamra fektette. A kezével mindig felém nyúlkált, így óvatosan mellé raktam, mert féltem, hogy valami rosszat teszek vele-Aludtál?
-Nem tudtam-néztem a szemeibe és láttam, hogy szomorú.
-Muszáj lesz, rosszabbul fogsz lenni.
-Hogyan tudnék aludni, ha körülöttem mindenki szenved.
-Kicsim, itt csak te szenvedsz, mi aggódunk-csókolt meg, amitől megnyugodtam és lehúnytam a szememet.
-Meddig kell még itt lennem?
-Most jöttél-simogatta a hajamat.
-Nekem évtizedeknek tűnt-pillantottam a plafonra, majd arra lettem figyelmes, hogy a pici elaludt a hasamon. Elmosolyodva simítottam meg a fejét, majd próbáltam nem mozogni.
-Ha minden rendben van, hamarabb elengednek. Ez vonatkozik a rehabilitációra is.
-Az még messze van. Azt még meg kell élni.
-Ne mondj ilyen butaságokat-simogatta az arcomat miközben egy könnycsepp kigurult a szemeiből.
-Sajnálom-suttogtam, makd letöröltem azt.
-Az orvosok is azon vannak, hogy megmentsenek és a rajon...
-Nem érdekelnek a rajongóim-vágtam a szavába-Engem te és a pici érdekel most. Ők lehetnek bárhol, nem ők élték át, amit én tettem veletek-könnyeztem be.
-Kicsim, az a múlt. Nem csináltál nagy problémát-pillantott szemeimbe, mire bólintottam.
-Azért féltél tőlem?
-Mikor?
-Mikor már a kórházban voltunk.
-Baby... az más. Kérlek próbálj meg pihenni.
-Rendben-biccentettem. Ő ismét megcsókolt, majd ki akart menni, mikor beugrott valami.
-Van kamera.
-Mi?-fordult vissza.
-A konyhában van kamera! Ha azt megnézed, rajta lesz, hogy ki rakott bele drogot!
-Tényleg!-kapott a fejéhez-Azonnal megnézem.
-Légy óvatos hazafelé.
-Boldi visz el, nem lesz baj.
-Szeretlek-mosolyodtam el.
-Én is-jött oda még egy utolsó csókra, majd elmemt. Remélem mimden ki fog derülni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gólyatábor
RomantizmVajon egy gólyatábor eldurvulhat annyira, hogy szüzen mész és már nem úgy érsz haza? Vajon van olyan, amikor nem 18+-ról szól egy nap?