23

273 14 5
                                    


1 hónap elteltével

Lisa Simons 

Milyen gyorsan telik az idő még csak most lett új év és már pár nap múlva márciust írunk a naptárakba. Röviden összefoglalom mi történt velünk míg oda nem érek a következő utcában levő edzőterembe.

Chris bácsiéknak a forgatás halad de még messze van a vége. Néha csaptunk nálunk egy kis grill partit mikor mindenkinek volt szabadnapja. Apropó Chris bácsi, az elmúlt hetekben kezd egyre furcsábban viselkedni, volt amikor csak éjjel jött haza. De ha itthon volt akkor mindig a telefonját bújta. Különös. 

A Tommal való kapcsolatunk feljebb lépett egy szintet és már barátok vagyunk. Amikor csak a szabadidőnk engedi találkoztunk, sétáltunk a parkba, ellátogattunk az itteni vidámparkba és ha volt időnk akkor elmentünk a közelben lévő cukrászdába. Többé kevésbe már kezdek megbízni benne és ez jó jel. Vagy nem?

Végül maradtam én, hát élem az életem ahogy mint mindig az egyetemen minden rendben van. Kenzievel tartottunk néha-néha csajos estét. Lucassal pedig ugyanúgy ökörködünk, mint szoktunk.Bár nemsokára elmegy az egyetemre ahol eddig is tanult levelezőn csak azt nem, hogy pont Milánóban van az az egyetem. Mivel ez lesz az utolsó éve neki így el kell oda mennie. Ott rendezvényszervezést és menedzsmentet fog tanulni, hisz érthető, mindig nekem álmodozott arról, hogy ő majd egyszer alapítani fog egy céget ahol majd vagy milliónyi rendezvényeket, céges bulikat, esküvői eljegyzéseket fog szervezni és hát bevált neki.  

Ja, és még vannak a tesómék. Többször is ki kellett neki mennie terepre így olyan rendszeresen nem tudtunk beszélni. De majdnem minden vasárnap átmentem Haileyhez és Olihoz és ott beszélgettünk hárman. 

Na hát, meg is érkeztünk ide és még a mesélést is be tudtam fejezni. Szurkoljatok nekem. 

-Szia Claire-köszöntem a pultban lévő majdnem velem egykorú lánynak.

-Szia Lisa. Hogy vagy?

-Köszönöm jól. Veled minden rendben? Brandonnal meg vagytok?-igen azt elfelejtettem mondani, hogy sokat jártam már itt és össze is barátkoztam Claire-el. 

-Ne is mond-fogatta meg szemeit.-Náthás és most világ vége van.-nyújtotta át nekem a saját szekrény kulcsomat.

-Sok sikert hozzá. Szia-indultam el az öltöző felé miután kezembe tartottam a kulcsot.

-Neked is. 

Gyorsan lecseréltem a fekete fehér virágos hosszú újjumat és a fekete  macinacimat egy biciglis gatyára és egy piros spagetti pántos trikóra. Ma különösen hideg volt így egy kicsit vastagabban kellett felöltöznöm. Összehajtogattam a ruháimat majd rápakoltam a polcra alá pedig felakasztottam az edzős táskámat. Bekötöttem a fekete edző cipőmet, bezártam és lelakatoltam a szekrényemet és Eric keresésére indultam. 

-Szia Eric-köszöntem neki.

-Lisa de rég láttalak-ölelt meg.

-Van egy szabad másfél órád?-pillantgattam fel rá.

-Rád mindig van. Mit szólnál az Eric féle edzéstervre?

Nem szeretem az Eric féle edzéstervet. Ez Eric hangulatától függ, hogy mennyire lesz kíméletes. Ha rossz passzban az óra végén még a tüdőmet is kiköpöm de ha jó hangulata van akkor kis laza az az 1 óra. De ha is-is kedve van akkor félig lesz kemény. Ez azt jelenti, hogy az elején jól meghajt a felénél pedig laza mozdulatokat csinálunk. 

Legyen jó kedve. Csak legyen jó kedve. De még ma nem láttam mosolyogni így rossz előérzetem van. Kitartás nekem. 

-Akkor kezdjük?-szakított ki bambulásomból.

Út a biztonság felé |✔|Where stories live. Discover now