37

190 9 0
                                    


Lisa Simons 

Ismét korán keltett engem drága gyógyterapeutám. Nagyon álmos voltam mivel nagyon későn feküdtem le a tegnapi beszélgetésbe a családommal. 

-Mit fogunk ma csinálni?-ültem fel az ágyba.

-Vízben leszünk majd megpróbálsz sétálni a futógépen-mondta el a tervet-De előtte elmegyünk az orvoshoz. Öltözz-mondta majd ki is ment a szobámból.

Felvettem a fekete egybe részes fürdőruhámat fölé pedig egy lenge virágos mintás fekete ruhát. Megmostam a fogam, felfogtam a hajamat majd indultam is ki a szobából. 

-Irány a doki-mosolyogtam rá szomorúan.

-Menjünk-ment a hátam mögé és tolni kezdett az orvosi szobához. 

-Jó reggelt-mentünk be a kopogás után.

-Jó reggelt, sziasztok-köszöntött minket boldogan a doki.

-Na vannak jó hírek?-érdeklődött Rico.

-Is-is-válaszolta a doki-A jó az, hogy ha keményítünk az edzésterven akkor az októbert már Los Angelesben töltheted. De a rossz az, hogy ha túl hajszolod akkor rosszabbodhat. De nézd-vette elő a röntgenes képemet és a fény felé tartotta-Már kezd helyre jönni-mutogatott a tollával. Majd elővett egy másik képet gondolom az volt a CT eredményem-Ezen már jobban lehet látni, de már majdnem összeforrt de kell még tornáztatni. Adok krémet is ami segíti a gyógyulást. Összeállítok egy új edzéstervet és azt majd átküldöm neked-nézett Ricora aki csak bólintott egyet. 

-Köszönjük szépen akkor mi megyünk is a dolgunkra-rázott kezet Rico a dokival majd elhagytuk a szobát. 

Egyből mentünk a medencéhez, Ric elment átvenni a fürdőgatyáját én addig levettem a ruhámat. Majd vissza is jött és besegített a vízbe, rám rakta a hámot ami megtart ha esetleg összerogynék. 

-Guggolást fogsz csinálni-nézett rám mire kétségbeestem-Nyugi tartalak-nézett nyugtatóan. 

-Rendben-bólintottam egy aprót. 

Mit ne mondjak nagyon fájt ahogy behajlítottam a térdemet. Megcsináltam 10 darabot majd csak ott álltam és pihentettem aztán újra megcsináltatott velem 10-et. 

-Mikor lesz már vége?

-Már csak kettő van hátra aztán megyünk is ki-csak egy bólintással jeleztem, hogy megértettem. Miután megcsináltam azt a kettő guggolást Ric szavát be is tartotta és kimentünk a vízből-Visszaviszlek átöltözni aztán sétálunk egy picit.

Visszatérve a szobámba felvettem egy hosszú nadrágot és egy pulcsit. Miután végeztem mentünk is az edzőterembe ahol volt egy pár futópad. Sétáló üzemmódra rakta a pad sebességét és elkezdtem felvenni ugyanazt a tempót. 

-Ügyes vagy-rá kaptam Ric-re a tekintetemet. 

-Köszönöm.

-Nemsokára vége aztán átmasszírozlak és békén hagylak mára már. Amúgy te lány ettél már a mai nap?

-Nem-húztam be a nyakamat-Nem volt étvágyam.

-Akkor egy kiadós ebéd fog rád várni-mosolygott rám. 


■■■


Másnap 

Tegnap este megkaptam én is az edzéstervet. Nem lesznek túl kímélőek a tornák az is biztos. Ma csak sétálni fogok ami nehéz lesz de megcsinálom. Ismét felvettem egy hosszú nadrágot de most csak egy hosszú ujjú pólót a pulcsi helyett. 

Út a biztonság felé |✔|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon