Lisa Simons
Fél 6-kor csörög az ébresztőm. Elérkezett ez is a hétvége. Vagyis a munka. Tegnap mondta Lucas, hogy egy kicsit elegánsabban kell öltözködnünk így a minden pénteken lévő megbeszélésen megbeszéltük, hogy mindenkinek piros és annak árnyalataiban kell megjelennie a következő két napban.
Így is volt még tegnap este kikészítettem a bordó bársony hatású végig gombozott pántos ruhámat alá pedig egy fehér hosszú ujjút veszek fel.
Kinyomtam az ébresztőt és mentem is a fürdőbe készülődni. Hajat szerencsére tegnap este mostam így most nem kell. Gyorsan lefürödtem, magam köré csavartam törülközőmet és mentem is vissza a szobámba. Megszárítkoztam és felhúztam magamra a fotelomba heverő darabokat. Smink gyanánt választottam a szokásosat. Szempillaspirál és egy szájfény. A szemem alatti karikákat pedig eltüntettem a kontúrral.
Miután végeztem letrappoltam és készítettem magamnak kávét és egy sonkás szendvicset. Ezután elmosogattam, raktam a kis száraz kaját Mimi táljába és engedtem neki friss vizet is. Ránéztem az órára és negyed 7-t mutatott.
Felmentem a táskámért, beledobálgattam a tárcámat a fülesemet, pár papírzsepit és már mentem. Előkotortam a fehér Converse fehér rövid szárú cipőmet, leakasztottam a dobozkából a kulcsomat és már útnak is eredtem.
25 perccel később már ott is voltam a kávézónál. Azért kell ilyen korán bejönnünk, hogy elrendezhessük az asztalokat, díszítgessünk, készítsünk sütiket, mini szendvics falatkákat és persze a szemben lévő étteremből elhozzuk a megrendelt mai kajákat.
Van egy megegyezésünk velük, hogyha nekünk szükségünk van rendes éttermi fogásokra akkor ők biztosítják nekünk cserébe mi pedig kisegítjük az édességeinkkel és ínycsiklandó kávéinkkal.
Szerencse, hogy már itt volt Margaret néni és Lucas is itt volt. Így nem kellett várni senkire sem.
-Sziasztok-léptem be az ajtón
-Szia kedvesem-ölelt meg Margaret néni
-Szia Lisa-pillantott rám telefonjából Lucas
-Többiek mikorra jönnek?
-Mindenkit 7 környékére-hívattam-motyogott Lucas
-Rendben-bólintottam.
Negyed 8-kor már mindenki itt volt és neki kezdtünk a munkának. Ella, Victoria, Penelope és Will az asztalokat rakosgatták és terítették meg. Lucas, Mason Isaac és én, feltakarítottunk előszedegettük a tányérokat az evőeszközöket és a poharakat. Majd az üzletet is feldíszítettük, tettünk kis friss rózsákat és piros kis lampionokat aggattunk a falakra. Hát igen ha mi ugyanabba öltözünk egy fontos alkalom során akkor a helységet is ugyanolyan színűre díszítsük fel amilyenben vagyunk. Margaret néni pedig a kis szendvicseket és sütiket készítette.
A kajáért dél előtt pár perccel sétálunk át mivel a vendégek egészre jönnek és kicsoda az aki rögtön enni szeretne.
-Nem sokára itt lesznek. Lisa te fogadod őket-támadt le Will
-Miért pont én?
-Mert nekünk még van egy kis dolgunk.
-Miféle dolgotok van?
-Mi ez a sok kérdés?-húzta fel a szemöldökét Will-Amúgy csak a gyertyákat kell kiraknunk na meg a kancsó vizeket.
-Rendben-sóhajtottam egyet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Út a biztonság felé |✔|
FanficLisa Simons lassan közeledik a 20 felé. Élete édesanyja halála után romokba hull. Egy decemberi napon összefut rég nem látott bostoni szomszédjával Chris bácsival. Attól a naptól kezdve élete egyre jobb és jobb lesz. Ha szeretnétek végig követni...