21

285 11 0
                                    


Chris Evans 

Mellettem lévők mind rám figyelt mikor egy csattanást hallottak ami a telefonomból jött. Seb és Mackie is furcsán méregettek engem, hogy mi bajom is van. 

-Te. Meg. Mit. Keresel. Itt.-hallottam meg Lisa kétségbeesett hangját.

-Sziaa-egy mély hang válaszolt neki. Ez nem lehet a testvére mert neki nem lehet ilyen hangja, a barátai sem mert azok már rég otthon vannak és Adam sem lehet mert ő már a második hete, hogy bent van az elvonón. 

-Lisa.. Ki van ott?

-Válaszoljál máár..-ordítottam bele a telefonomba

-Üdv Chris bácsi vagy kicsoda.. -szólt bele a mély hang

-Add vissza azt-kiabált rá a távolból Lisa. 

-Ezt most szépen lerakjuk mivel más elfoglaltságunk van. Szép estét.-röhögött ördögien.

-Nee-sikított Lisa és megszakadt a vonal.

-Chris gyere máár. Régóta lejárt a szüneted-jött oda Anthony. Mikor meglátta az arcomat egyből szóvá tette.-Történt valami?-fogta meg a vállamat.

-Lisa.. 

-Mi történt Lisaval?

-Munka van. Tudjátok ne..-jött oda a másik Russo is dulva fulva

-Valami történt Lisaval-vágott szavába a testvére

-Nagy bajban van.

-De mond már mi történt?-kérdezte Anthony hangját megemelve.

-Beszélgettünk aztán valaki jött.. majd Lisa ellenkezni kezdett majd a fiú is beleszólt vagyis elköszönt és..és

-Édes istenem-fogta a fejét Joe.

-Megyek és megnézem-álltam fel de visszatoltak székembe-Engedj el. veszélyben van-sziszegtem

-Te biztos, hogy nem mész mert van még egy jeleneted. Nézzük csaaak..-forgott körbe Joe-ki van szabadon.. Megvagytok-pillantotta meg a Seb és Mackie párost és már intett is nekik ők pedig szorgosan szedték felénk a lábukat.

-Van valami baj?-kérdezte Seb

-Eléggé-húztam el a számat.

-Chris te mész forgatni. Ti ketten pedig elmentek megnézni Lisat. Most. Egy-kettő. -tapsikolt Joe. Én mentem a helyemre a két dilinyós pedig kabátjukat felkapva indultak is hozzánk. 

Lép-lép-ugrik és..elesünk. Már 20 perce folyamatosan ez megy. Mindig elrontom valahol. És ezt  többiek is észrevették.

-Oké, ennyi. Állj.-mutatott a karjaival egy szünet jelet én pedig lehuppantam a földre.-nem vagy ott fejben Chris. 

-Na ne mond-morogtam.

-Inkább nézd meg van e valami fejlemény róluk.-paskolta meg a vállamat és ment a dolgára. 

Oda nyúltam a székemben pihenő telefonomért, hogy megnézzem jött e valami üzenet valamelyiküktől. 3 új üzenete érkezett

Sebastian: A kisgyerek orrát egy kicsit megigazítottuk de Lisa sokkos állapotban van.

Sebastian: Pár másodpercen múlott, hogy ne történjen meg a baj.  

Sebastian: Elviszem magamhoz mivel te ma már nem jössz haza és ott alszol gondolom a kocsidban. Holnap talizunk! 

Út a biztonság felé |✔|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora