2019. június 26.
Lisa Simons
Két év telt el a felépülésem óta, szerencsére nem kaptam semmilyen visszautasító levelet a klubtól ahova jelentkeztem és most már második évemet töltöm itt. Rengeteg versenyen voltunk a csapatunkkal ahol a csoport kategóriában mindig az első háromba végeztük és egyéni szereplésben is. Nem egyszer nyertem versenyeket. Világbajnokságra még nem juthattam ki az idők során de már a következő évi bajnokságra már jelentkeztünk is de ehhez el kell érnünk azt a szintet.
Ma lesz Tom második önálló filmje a Pókember: Idegenben. Erre az eseményre egy nagyon különleges estélyi ruhát választottam. Mivel Tom bordóba burkolózik erre az estére én is próbáltam hozzá hasonló és illő ruhát választani. Időbe tellett de megtaláltam a tökéleteset. Egy habos-babos ruha aminek alapja hófehér de van egy kis csavar mivel a tül része fehérből bordóba megy át. Ejtett vállú de van ujja annak színe pedig hófehér és átlátszó anyagból készült. Cipőnek pedig egy fehér magassarkút választottam.
A vetítés délután 5 órakor fog kezdődni, a kocsi ami értünk jön már fél 4-kor itt lesz. Nekünk is foglaltak lakosztályt a közeli hotelben. Oda vitettük a varrónő által készített ruháinkat és jönnek majd a hotelbe sminkesek, fodrászok és még egyebek.
Tegnap este érkeztünk meg a lakosztályunkba, egyből bedőltünk az ágyba mivel holnap vagyis ma korán kell kelnünk a készülődés miatt. Voltam olyan ügyes, hogy állítottam be magunknak ébresztőt amire morogva de felkeltünk.
-Tom, elfogunk késni-próbáltam eltolni magamtól mivel nyálas puszikkal lepte el nyakamat.
-Nem baj-folytatta tevékenységét.
-Megőrjítesz, ugye tudod-sóhajtottam nagyokat.
■■■
Mondanom sem kell.., elkéstünk.
-Hol voltál?-támadott le egyből Zendaya mikor beléptem a fodrászos szobába-Nem kell semmit sem mondanom, kitalálom-nézett rá nyakamra ahol pár szívásnyom ékelődött.
-Csak siessünk-duzzogtam.
-Oké-tette fel védekezően kezét a fodrász és neki kezdett a hajamnak.
A végeredmény csodálatos lett. Egy laza kontyba fogta a befont tincseimet és egy kicsit kihúzgált egy-két részt. A konty közepébe pedig egy teli köves díszt tűzött. A sminkesekhez mentünk ezután ahol már ott voltak a becsomagolt ruháink. Előbb felvettük a csodákat. Zendaya egy piros-fekete csillogós ruhát választott magának, a háta ki volt teljesen vágva.
A sminkem nagyon natúrra sikeredet de a bordó rúzs kicsit feldobta az arcomat. Valaki kopogott az ajtón majd engedély nélkül be is jött.
-Azta.. rohadt-tátotta hatalmasra száját a barátom mikor mglátott.
-Kérem ne itt faljátok fel egymást-szólt közbe Z aki készen volt ugyanúgy mint én.
-Indulhatunk?-kérdezte miután köhögött egy párat a barátom.
-Igen-karoltam bele majd mentünk is a kocsihoz.
Amint kiszálltunk a kocsiból az összes fényképező gép minket kattintgatott. Voltak egy páran azok közül akik szerepeltek a filmben. Egyszer csak megjelent mellettünk amikor fotózkodtunk egy harmincas éveiben lévő szakállas férfi. Hasonlóan volt felöltözve, mint Tom.
YOU ARE READING
Út a biztonság felé |✔|
FanfictionLisa Simons lassan közeledik a 20 felé. Élete édesanyja halála után romokba hull. Egy decemberi napon összefut rég nem látott bostoni szomszédjával Chris bácsival. Attól a naptól kezdve élete egyre jobb és jobb lesz. Ha szeretnétek végig követni...