27

266 8 0
                                    

2017. április.

Lisa Simons 

A randi óta eltelt úgy három hét, már átléptük az áprilist.Még nem kérdezte meg hogy Leszek e a barátnője mivel sem ő sem én nem szeretnénk elsietni a dolgokat.

 A darabban is jól haladunk ezen a héten fogunk együtt táncolni a másik egyetemes szereplőkkel. Azért adtak nekünk három napot rá, hogy az első napon megismerjük egymást majd szerdán és pénteken pedig előadjuk az eddig tanultakat. 

Mivel ma nem csinálunk semmit így felvettem a fekete szaggatott farmert és az egyik kedvenc mályva színű spagettipántos bodymat plusz a fekete koptatott kabátomat mivel Chris bácsit ismerve nem engedne el. A beszélgetéshez kibéreltük ha lehet ezt mondani az egyetemi társalgót ahol csak mi fogunk tartózkodni és a felkészítőink. Tőlünk a másik csoport is részt fog venni, mert az  milyen már, hogy egy darabban szerepeltek és egy rendes mondatot sem beszélgettek csak a műről beszéltek, hogy ki milyen gyorsan halad meg, hogy hogyan tanulta meg. De ha jobban megismerjük egymást akkor sokkal több mindenről tudnánk beszélgetni ami nem kapcsolódik a tánchoz. 

-Jó reggelt-léptem be az étkezőbe.

-Szia Lisa-köszöntött Chris bácsi

-Lizzie hol van?

-Rosszul van így nem engedtem ki az ágyból. Szerintem csak elrontotta a gyomrát.

-Persze, hetek óta rontja el a gyomrát. Na ne nevettess. 

-nem akadnál le a témáról.-próbálta terelni a szót.

-Gyanúsak vagytok nekem. Mindegy veszel elő nekem egy csini kis dobozt. Abba akarom elvinni a csokis kekszet. 

-Aham mindjárt csak megcsinálom a tükör tojást. Avokádót is kérsz rá?-pillantott rám.

-Nem kérdés. 

-Mindenki visz valamit? Vagy csak te. 

-Igen, csináltunk egy csoportot ott pedig elosztottuk a feladatokat mivel tudják vagyis az itteniek, hogy jól sütök így én viszem a sütit. 

-Tessék-tette elém a kész reggelimet-Megyek megnézem hogy Beth. Ja és jó étvágyat hozzá.

-Elizabethé sokkal finomabb-mondtam két falat között.

-Köszönöm-hallottam fentről Lizzie hangját. 

Reggeli után elmosogattam a tányért és elkezdtem belehelyezgetni a kis kerek kekszeket a díszes dobozba. A nappaliban található órára néztem ami fél 9-et mutatott. Mivel a másik csoport csak 9-re ér ide így nekünk is akkora kell beérni. 

Lepakoltam az előszobai ülőkére majd elővettem a fekete rövid szárú Conversemet de amielőtt kiléptem volna csippant egyet a telefonom.

tomholland2013:Legyen szép napod drága

Lisa_Simons:Neked is

Nagy mosollyal az arcomon indultam el az egyetem fele. Sajnos Kenzie ismét nem jött mivel Lewis nagybácsikájának versenyére ment. Ezáltal kicsit eltávolodtunk mivel sokszor nincs itt és mostanában már egyre jobban érdeklik az autók és egyre többször emlegeti a testnevelői kart ami persze megtalálható az egyetemünkön. Lucassal pedig mindennap beszélgetünk, elemsélte, hogy összeismerkedett valakivel egy hozzá hasonló rendezvényszervezővel így tőle tud tanácsokat kérni. 

-Sziasztok-léptem be a társalgóba. 

-Szia Lisa-köszöntöttek az itteniek-Mindjárt jönnek ők is.-erre csak bólintottam, a kekszes dobozt pedig az asztalra helyeztem. 

Út a biztonság felé |✔|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora