25

291 11 0
                                    


Lisa Simons

Miután feleszméltem a Tom puszilása alól fogtam magam és hazamentem. Mit tudnék itt csinálni azonkívül, hogy nézném mit ökörködnek az emberek. Chris bácsi is csak este jön haza, beszélgetni meg senki sem ér rá így minek itt maradni. 

Fél óra alatt haza is értem de mit is csináljak? Long Beachre nem mehetek egy ideig a tegnapi történtek után, a kávézóból uszoda lett, a stúdióba pedig halálra unnám magam. Edzeni meg most nincs kedvem. 

Keresgélni kezdtem filmeket amik lefoglalják a figyelmemet, de egyet sem találtam. Miért csinálod ezt velem világ? 

-Na és Mimi te mit szeretnél csinálni? Nem tudod az jó mert én sem-simogattam az ölemben félig alvó kis szőrmét.-Kezdek szerintem becsavarodni. Mennyi idő telt el mióta itthon vagyok?-néztem rá a tv feletti órára-10 perc ez most komoly. 

Gondoltam egyet és felmentem a mosókonyhába hátha valamit kell e ott nézni. Hát volt mit. A szennyest külön válogattam szín szerint majd beindítottam az első adagot majd a a másodikat aztán az a két adagot beraktam a szárítóba és így teltek a véget nem érő perceim..

Már este van miután elvégeztem a sok adag mosást és szárítást majd vasalást elszunyáltam és csak pár perce keltem fel. Chris bácsi nemsokára jönni fog vagyis remélem. 

-Megérkeztünk-kiáltott fel Chris bácsi. Vajon ki jöhetett?

-Helloka-motyogtam félálomba. 

-Szia Lisa-köszönt nekem Lizzie akinek a kezeiben hatalmas bőröndök voltak.

-Lemaradtam valamiről?-ráncoltam össze a szemöldökömet.

-Ami azt illeti igen..-húzta el a száját Chris bácsi.-Reggel akartam volna szólni, hogy ideköltözik Lizzie csak mivel te erőszeretettel kötöttél belém nem mondtam el neked.

-Hát..ez..fantasztikus..-ugráltam majd Elizabeth karjaiba vetettem magam-Végre már. Kellett ide még egy nő a házba.-kacsintottam rá miután eltoltam magamtól.

Fürdés után eszembe jutott, hogy kéne írni Haileynek, hogy kaptam egy szerepet egy elég ismert műben. Nyúltam már a telefonomért mikor jött egy értesítés rajta. Instagram

tomholland2013:Sziaa, sajnos a holnap nem jó nekem, bocsánat.

Lisaa_Simons:Semmi baj. Majd valamikor bepótoljuk.

Hogy mennyire rosszul érintett, hogy nem tudunk találkozni? Nagyon rosszul. De ezt az érzést most félre kellett tennem mert ha nem holnap akkor majd pénteken elmegyünk valahova vagy mégsem.

Lisaa_Simons:Szia Hailey. Képzeld benne vagyok a darabban amiről meséltem neked.

HaileySimons:Szioo. Nagyon gratulálook neked. Mjad mond, hogy mikor lesz és elmegyünk megnézünk téged😘🎉


■■■


-Lisa azt nem úgy kell-szólt rám Ms. Atkin. 

-Nekem ez nem megy-mondtam már a sírás határán.

Ma kezdődtek a próbák és én már az első órában elvéreztem. Egyszerűen nekem nem fekszik ez a balett izé. Mindenben jó vagyok de ebben az egyben nem, nagyon nem.

Út a biztonság felé |✔|Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang