Medya : Şayet Kvothe'yi tanımıyorsanız bile bu müziği dinlemenizi istedim...
Kral Katili Günlükleri,Rüzgarın Adı ve Bilge Adamın Korkusu'nun karakteri.
Filmi/Dizisi olmadığı için bilinmese de...
Çok güzeldir.Benim adım Kvothe...
Uyuyan Höyük krallarından prensesler kaçırdım. Trebon kasabasını yakıp kül ettim. Felurian'la bir gece geçirdim ve hem canıma hem de aklıma mukayyet olabildim.
Başkalarının gündüz gözüyle ağızlarına almaktan bile korktukları yollardan ay ışığı altında geçtim. Tanrılarla konuştum, kadınlar sevdim ve ozanları ağlatan şarkılar yazdım.Belki beni duymuşsunuzdur.
Hikayeyi bilmeseniz de şarkıyı bilin ! Muah....❤
❤
"Ezik."diye mırıldandı biri.
"Sıska geliyor beyler,rüzgar uçuruyor durun!"
Pamir için lise intihar birliğiydi.
Ne avuç avuç hapa,ne de urgana ihtiyaç vardı.
Akran zorbalığı yetiyordu ona.
Pamir buğulu kömür gözlerini sildi.
Ama o sildikçe yenisini ıslattılar.
O sildikçe yenisini doldurdular boş bir bardak gibi.
Pamir,şuan olduğu kişi olmadan hemen önce.
Eğlenmeyi bilmiyorken henüz.
Tazecik ve körpecik ruhunda kesik izleri ve gümüş mermiler vardı.Çekingen ruhunu eline taş gelen herkes ata ata zedelemiş,sızlatmıştı fazlasıyla.
"Hey sen!"demişti kafasına top atan Ertan sırıtıp.
"Hayalet Casper!""E-efendim?"dedi Pamir korkarak.
"Erkekliğin nerede ?"demişti.
"Kızlar bile döver seni,aman dikkat."
Leş kahkahar yükselirken Pamir utançla çevirmişti başını."Pembe bileklik mi?"demişti bir diğeri.
"Regl de oluyordur bu,kızlar orkid atın."Pamir'in tek suçu içine fazla kapanık oluşuydu.
Kendini tozlu raflara ve eskimiş kitaplara gömerdi. Genelde bilgisayar oyunları haricinde arkadaş da edinemezdi.
O,onunla birlikte manga çizimleri karalar yahut yazdığı bilim kurgu evrenlerini resmetmek için elinde karakalemle dolanırdı.Forumlarda takılırdı.
Hayattaki tek hobisi...
Rol odalarıydı.
Evet RPG ismi verilen,rol oyunları.
Forumlarda gruplaştığı arkadaşları ile birlikte çeşitli karakterleri özümsemekteydi.
Game of Thrones ya da Kral Katili Günlükleri.
Bazen Kvothe'nin şarkısı oluyordu.
Bazense Westeros hakimi,demir taht varisi.Kimi zaman Narnia'ya açılan bir dolap buluyor,kimi zaman ise büyülü ve pek kara geçmişli yüzüğü Shire'dan başlayarak,Hüküm Dağlarına değin taşıyan "Ulu" bir kahraman oluveriyordu.
Geek.
Geek deniyordu onlara.
Koleksiyon eşyalarına servet ödüyordu.
Yakınlarda bir Slytherin atkısı ile mürver asa bile almıştı kendine !Tek suçu,fazla beyinsiz dolu okulda daha az beyinsiz olmaktı.
Zannediyorlardı ki suskunluk korkaklıktı.
Hayır,uğraşmaya ve kelimelerini sarf etmeye değer görmüyordu kimseyi.
Anlamayacaklardı.
Anlatmıyordu.Kalabalık kız grubundan kahkahalar yükselirken ruhu işkencelerde kıvranan Pamir yutkundu.
Ablasına aitti bileklik.
Bileklerini dikine kesip hayattan gitmeden önce.
Pelin...
Pelin'e kızamıyordu artık.Hayat belki de Pelin'in dediği gibiydi.
"Yaşamaya değer bir şey yok. Bu hayata ait hissetmiyorum kendimi. Dünyaya ait hissedemiyorum. Seksenimde ölsem,n'olur ? Şimdi gitsem ne değişir...."Pelin demek istemişti Pamir.
Çok güzelsin.
Gitme Pelin.
Pelin diye haykırmak istemişti Pamir.
Sen bu dünyaya fazla güzelsin.
Öğretmen olacaktı Pelin.
Çok severdi çocukları.
Herkesin illet getirdiği matematik var ya?
Kurduydu bu kız bu işin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Tüyleri
RomanceSeni çiğneyeceğim ve seni tüküreceğim Çünkü gençlik aşkı bu demek Yani beni yakına çek, ve sertçe öp!