"Boş zamanlarında çıplak ellerinle mağarada balık mı avlıyorsun?"dedi Güngör alayla.
"Ya da ateşin icadını mi kaçırdın?""Ne alaka be?"dedi Pamir sinirle.
"Kız gelecek."diye fısıldadı Güngör elini Pamir'in kolundan çekerken.
"Misafir gelmeden yemeğe dokunulmaz."Parmak uçlarıyla makarna sosuna bulanmış Pamir ise omuz silkip dudakları arasına pesto sosu yaydı sırıtarak.
"Ben de misafirim ?""Yamyam kabilesinden mi?"
"Değil miyim misafir."dedi Pamir kikirdeyip.
"Değilsin."
Güngör masadaki yemeklere dadanmak konusunda Pamir'den geri kalmayan Bay Chaplin'i kucaklayıp yatağına götürürken Pamir sırtını mutfak tezgahına yaslayıp iyiden iyiye gevşek bir sırıtma kondurdu suratına."O zaman...Ev sahibi olduğum anlamına mı gelir bu?"diye fısıldadı Pamir baygın kahveleriyle imalı gülüşünü sürdürürken.
Güngör cevap olarak derin bir nefes koyverse de tahammül dahi etmeden uzandı bardakların olduğu rafa."Şttt,sana diyorum."dedi Pamir ayağıyla esmer oğlanın kalçasını dürtüp.
"Senin evin,benim evim mi?""Siktir git lan!"dedi Güngör hırsla.
"Yüz verdik gevşeme astar isteme!"Pamir dudak büküp eğdi kafasını.
Çocuksu bir sesle göz kırışırdı.
"Kötü babacık,yaramaz mıyım ben?""Bebek değilsin,bebek taklidi yapma. İtici ve iğrenç oluyor."diye mırıldandı esmer oğlan yüzüne dahi bakmadığı sarışını eleştirirken.
"Kız yapsa...Düşerdin ama dimi?"dedi Pamir sinirli bir gülüşle.
"Kız yapsa bebişin ben yaparsam hassiktir oradan. Ne ala memleket.""Kız da yapsa..."dedi Güngör gözlerini hırsla dikip.
"0-6 Yaş grubundan minik bir çocuk değilse,itici.""Çok sıkıcı,dümdüz ve...Bence seks hayatında renksiz bir tipsin."diye mırıldandı Pamir.
"Açık ol biraz fantaziye.""İş fanteziye girerse hoplatırım seni aslan parçası ağlatarak hem de. Boş yapma. Yaşının gerektiği gibi davran."
Güngör saati kontrol etmek üzere telefona gömülürken Pamir yeniden tebessüm etti."O kızı...Adı neydi sahi?"dedi Pamir surat ekşitip.
"Bade."dedi Güngör.
"Ha,Bade'den etkilendiğini nasıl anlamıştın?"
"Zamanla."diye yanıtladı Güngör omuz silkip.
"Tanıdıkça.""İlk görüşte?"dedi Pamir dudak büküp.
"İlk görüşte salt dış görünüşle birine vurulduğunu iddia eden insanların sonu mahkemede bitiyor."
Güngör alayla Pamir'i süzüp devirdi gözlerini.
"O kadar çocuk olamaz kimse.""Belki milyonda bir ihtimalle dilek listesinden çıkıp gelir. Ne biliyon?"dedi Pamir gururla başını havaya kaldırıp.
"O tarz peri masallarına inanıyorsan aslan..."dedi Güngör alayla.
"Bindiğin balkabağı arabasının gece yarısından sonra kabağa dönüşüp götünde patlamasına da hazırlıklısındır,umarım.""Kaotik."dedi Pamir esmere iki adım yanaşıp.
Kokusunu alabilecek denli hakimken tenine gözlerini yumdu.
"Pesimist,negatif,huysuz ve modsuz.""Türkçe güzel bir dil. Anadilin bildiğim kadarıyla. Öğren de gel."dedi Güngör.
"Üç beş yabancı kelimeyle elit olunmuyor,değil mi?""Ne kaprisli bir tipsin ya. Gevşe biraz."dedi Pamir yavaşça esmerin kollarına parmaklarını gezdirirken.
" Manitan gelmeden...Gevşeyelim mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Tüyleri
RomanceSeni çiğneyeceğim ve seni tüküreceğim Çünkü gençlik aşkı bu demek Yani beni yakına çek, ve sertçe öp!