Benim İçin Yaratıldın

2.6K 212 54
                                    

Seni sevmek için yaratıldım bebeğim.
Beni sevmek için yaratılmışsın.
Ve o kadar olabilirim canım
Benden yeterince alabilir misin?

Bu gece, gözlerinde görmek istiyorum
Büyüyü hisset, beni çıldırtan bir şey var
Ve bu gece, her şeyi gerçeğe dönüştüreceğiz



Gecenin ilerleyen saatlerinde keyifle bir sigara yaktı ve telefonun ekranından saati kontrol etti Pamir.

Bu gece görkemli bir buluşması vardı. Ciddi bir ilişkiye son hızda adımlamadan hemen öncesinde soluklanması gerekiyordu. Zihnini meşgul eden küçük puzzle parçalarını bir bir birleştirdiğinde elde ettiği görüntüyle dudak ısırmaya devam ediyordu.

Şimdi resmin bütünü avuçları arasındaydı.

Sigaranın dumanı ile birlikte canlı müzik yapan sahnedeki gençlere göz gezdirdi. Kesinlikle yabancı dilde söylenilen parçalarda detone oluyorlarsa da belli olmuyordu. Ama ısıtıp ısıtıp önlerine konulan Akdeniz Akşamları parçalarında birer karga orkestrası oldukları aşina oluyordu herkes tarafından.

Yabancı söylemeye devam etmemeliler diye düşündü Pamir umursamazca sigaradan bir nefes alıp ciğerlerine çekerken.

Elindeki soğuk biranın cam şişesine parmaklarını vurdu ve kalabalıkta kaybolan tırnak çarpma sesini hayal ederek başını salladı. Buz gibi cam parmak uçlarını uyuştururken ortam sıcaklığından dolayı parmağına şişeden su damlıyordu soğuk soğuk.

Bu gece için ekstra özen göstermişti. Hamam sefası gibi bir banyo yapmıştı. Uzun uzun temizlenerek. Porsuk kafasının pamuk şekerine benzeyen kabarık sarı tutamlarını özenle fönlemiş,spreyle sabitlemişti. Ozon tabakasında bir delik açacak denli parfüm ve deodorant denizinde yuvarlandıktan sonra dudaklarını belli belirsiz bir nemlendirici ile lezzetlendirmiş..Ay pardon renklendirmişti!

Şimdi gecenin yıldızını kollarına beklerken ferahlatıcı bir birayı,iyi bir müziği ve bol dumanlı bir sigarayı hak etmişti yani fazlasıyla.

İşte geliyordu,bu gecenin yıldızı.

Hem de sahici bir yıldızdı,ad olsun diye de değil. Bildiğimiz bir yıldızdı. Kollarında can bulup ışıldamayı ve Güngör'ü de biraz aldatmayı umut ediyordu Pamir...

Müzik sesi yoğunlaşırken kalabalık içerisindeki suretlere göz gezdirip ekşi biradan bir yudum alıp burnunu da kırıştırmayı ihmal etmedi. Bugüne has giydiği ince triko kazak bedenini kapatıyordu. Sadece deri ceket,Harley botlar giyerek serseri ve aykırı bir badboy pozu kesmek için ideal kombinde hissediyordu.

Acaba dövme yaptırıp saçlarını siyaha boyarsa daha sert ve çekici oğlanlardan biri olabilir miydi ? Sanırım cevabı ,ileride öğrenirdi.

Kalabalık insan denizini adeta Musa'nın asası gibi ikiye yararak gelen esmere bakıldı. Öfkeden burnundan soluyan hallerine bakıp sırıttı Pamir. Esmerin kanlanmış,sulanmış ve yerlerinden fırlamış gibi görünen kara gözleri hedefe kilitilenirken kırmızı görmüş bir boğadan ayır edilemeyecek haldeydi. Burnundan soluyordu,dağılmış saçları ,şişmiş gözleri ve sinirden kaskatı hale gelmiş sivrileşmiş çenesiyle belayı arıyor gibi duruyordu ziyadesiyle.

Ama biraz sönük kalmıştı sanki. Tanıdığı esmer genelde şatafatlı,her daim havalı kıyafetlerle gezerdi. Evden fırladığı eşofmanın üzerine bir ceket çekip,şiş gözleriyle değil.

Ama bu tanımadığı kısmı daha çekici gelmişti nedense. Sırıttı Pamir.

I was made for lovin' you...

Şeytanın TüyleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin