Nasıl anlatsam anlarlar?
Bilemedim kaç yolu var, ama var!
Ben ha gayret çabalasam da anlatmaya, oldu olanlar
Nasıl anlatsam anlarlar?
Bilemedim kaç yolu var, ama var!Ben ha gayret çabalasam da anlatmaya, oldu olanlar.
*
Gözlerini hastanenin acil kısmında açtığında ağzındaki kolonya tadıyla surat ekşitti.
Kolundaki acıyla bakındı seruma.
Zımba gibi olmuştu serumu yiyince lakin tadı tuzu kalmamıştı pekala.
Bir küfür savurup beyaz led işığın göz açıklığına baktı huysuzca.Uyuması gereken bütün uykuyu baygınlık akında tüketmiş gibi hissediyordu şimdi kendini.
Yata yata sırtı da ağrımıştı.
Merhametsiz esmerin baş ucunda durduğunu hayal etti.
Belki tutardı ellerini.
Ateşini kontrol ederdi alnından öpen dudaklarıyla.
Seven sevdiğine öyle ederdi...Sorma,kendi ablası bile terk edip gitmişken....
Zannedemiyordu ki kendisinden tiksinen ve çok yanlış tanıyan esmerin ona ayıracak zamanı olsun.Öfkeyle kalktığı sedyede damar yolundaki serumu çıkarıp kenara koydu.
Henüz bitmemiş olsa da kafiydi.
Yeteri kadarını almıştı işte vücuduna fazlasına ne gerek vardı?
Hepsini alacaktı da ne olacaktı Marvel ya da DC evrenine süper-kahraman olup dünya mı kurtaracaktı ?
Ya da X-men evrenine ışınlanıp mutant falan mı?Sinirle yerinden doğrulurken hırsı yanının bomboş kalışındandı.
Bir kere de kendi teni okşansa?
Bir kere de kendisi öpülerek kurdansa ve önemsenseydi ne olurdu ki?
Devlet hastanesi acilindeki aklı beş karış havadaki havai hemşire bile izlemiyordu Pamir'i.
Durum buydu!"Beyefendi...Bakıyorsunuz?"dedi aceleyle başka bir hekim.
"Yeter işte,ayaklandım ben iyiyim."dedi Pamir sedyeden kalkıp üzerini düzeltirken.
************************************
Balkabağı lifini tenine süre süre köpürttü.
Sabunla iyice zedelediği cilde bastırırken kaynar suyun altında duruladı vücudunu.
Ak renkteki ten al renge dönerken umursamazca silindi havluyla.
Pelin'in kullandığı deterjandı.
Ondan önce ise annesi kullanıyordu.Peki neden Pamir yıkayınca onların ki gibi kokmuyor ve yumuşamıyordu?
Havluyu öfkeyle yere atarken çırılçıplak bir biçimde süzüldü evin hayaletleriyle dolu koridorunda.
Bir zamanların sesi ve melodisi duvarlara hapis şimdilerde konuşmamaya yeminli duvarlarda ilerlerken mevcudiyetinin anlamını sorguladı.
Kendisi de bir hayalet olup gitse eminim ki fark etmezdi."Amına koduğumun müteahhiti. "dedi Pamir ince kolonlara tekme savurup.
Zira alt katta sevişen çiftin iniltileri ve çığlıkları sayesinde "Bekirrrrrr!"sesinden nefret etmişti.
Ve kadın sesinden!Bekir Dayı ,keldi.
Göbekliydi.
Soğanlı lahmacun kokan ve ter kokusuyla foseptiki anımsatan bir adamdı.
Asansörde karşılaşınca etrafa nükleer silah havası veren geniz yakıcı kokusuyla birlikte kendine bir partner edinebilmişken Pamir yalnızlığına bir defa daha sövdü.
Sarımsak kokulu adamın nefesine hakim olurken ruh teslim ediyordu.Buna rağmen Bekir'in alıcısı varken Pamir sağ elini aşırtıyordu geceleri.
Hatta aklına gelince laptoptan afillisinden bir porno videosu oynatma kararıyla yatağa uzandı.
Evde tekti.
Her zaman.
Çırılçıplaktı her zaman.
Eli her zaman kasıklarında idi...
Her zaman !Normalde penis iriliği ,uzunluğu ya da aletin şekline odaklamıştı kendini.
Öpüşme kısımlarını,ön sevişmeyi atlardı.
Neden başka birinin cilvesini izleyecekti ya zaten?
Direkt olarak gelişme ve sonuç kısmına odaklanıyordu.
Genelde kucak pozisyonu ya da doggy tercih ederek sardırıyordu.
Vıcık vıcık duygusallık önemsizdi şuan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Tüyleri
RomanceSeni çiğneyeceğim ve seni tüküreceğim Çünkü gençlik aşkı bu demek Yani beni yakına çek, ve sertçe öp!