Ben Böyleyim

1.8K 174 20
                                    

---Vote ve Yorum Bırakmayı Unutmayın----

Hayat benim

Her anımı yaşadıkça sevesim var

Aldırmam hiç yağmurlara

Benim güzel hatalarım var

Bir an bile vazgeçmedim

Kendi yolumdan

-

"Ee hadi bitmedi mi?"diye mırıldandı Güngör dişleri arasından sinirle.

"Koca kafanı yakışıklı gösterecek maharetli ellerim ekstra mesai yapıyor,sabret."diye öpücük attı Pamir kucağında resim defteriyle sırıtırken. Bahar havasında ılık bir rüzgar esmerinin saçlarını savurup geçerken dipsiz ve sonsuzmuş gibi gelen yalnızlığına yeni bir bahar gibi açan esmerinin gözlerine bakınıp yutkundu Pamir.

Koca kafalı mı demişti ?

Yunan heykeliydi sevdiği.

Ama Pamir bunu dillendirip egoist ve hınzır bir esmeri daha da şımartmayacaktı. Güzel sözleri ve aşk fısıltılarını sadece yatağa saklıyordu artık. Zira geri kalan zamanlarda şımarıkça hallere bürünüyordu Güngör denen esmer.

Alaycı Kuş figürü ile birlikte kucağında Bay Chaplin - Pamir onun Hitler olduğunu düşünüyordu hala!- ile gülümseyen Güngör'ü çizdirmeyi bitirdi.

"Orion Yıldızım."diye mırıldandı Pamir resmi gösterirken.

"Güzel sanatlara seni almayanın amına koysunlar.."diye fısıldadı Güngör hayranca. "Yemin ederim ellerin sihirli senin.."

"Aç gezeyim sonra?"dedi Pamir göz devirip. "Kadınlar şairlerle aşk yaşar ama müteahhitler ile evlenirler be aşkım, unutma bunu."

"Sen kadın değilsin, ben şair değilim. Müteahhit ne alaka ?"dedi Güngör alayla  oğlanı süzerken.

"Sanat sanat içindir."diye mırıldandı Pamir göz kırpıp. "Bu cahil cüheylalar benim icra ettiğim tapınılası görkemli şaheserleri anlamazlar."

"Nü tablolarımı çizip duruyosun?"dedi Güngör alayla. "Abaza dayılar anlayabilir."

"Çüklerini keserim işte onların."diye mırıldandı Güngör'ün kucağından kediyi alıp öpücük konduran Pamir. "Diğer kedicik de ilgi istiyor, şimdilik hoşçakal Hitlercim.."diye mırıldandı ve kendi sıcak kucağa yerleşti.

"Şu kağıda ne çizdin?"dedi Güngör uzanıp Pamir'in kağıt havuzu dolu koltuğundan kağıdı almaya çabalarken. 

Pamir ise yavaş bir tokat savurdu esmerin iri eline. "Dokaanmaa."

"Dokanma mı ?"dedi Güngör tıslarken. "Türkçe de gitmiş,yazık sana üstün başarı belgesi vereceklere."

"Öğretmen öğrenci fantezisi yapalım mı?"diye kıkırdadı kahvelerini deviren sarışın ellerini birbirine bağlayıp iri gözlerle sulu sulu bakarken. "Ah,Sensei..."diye mırıldandı Pamir tiz bir çığlıkla. "Bu dersten geçmek için size vermemi kabul edin Güngör-san...Ah ,Sensei..."

Pamir yalancı inlemelerle zevke gelirken Güngör başkası için utanma eylemini yerine getirerek göz devirdi ve oğlanın pencereden taş tiz iniltilerini susturmak için ağzını elleriyle kapattı.

"Ağzın boş kalınca sen geveze oluyorsun.."diye mırıldandı Güngör tek kaşını havaya kaldırıp.

"Doldur.."diye mırıldandı Pamir.

"Her resmini gösterirsin bana."dedi Güngör yutkunup. "Senin çizimlerinin en büyük hayranı da benim..Niçin bunu göstermiyorsun."

"Ah...Bu bir çizim değil babacık.."diye mırıldandı Pamir göz devirip. "Bu özel bir liste."

Şeytanın TüyleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin