İş Birlikleri

1.8K 181 18
                                    

---Vote Ve Yorum Bırakmayı Unutmayın----

Aslında günler şu şekilde geçmekteydi.

Esmerin koynunda uyumak. Esmerin kolunda uyumak. Esmerin kucağı. Esmerin sırtına binmek. Esmere koala gibi yapışmak...

Esmer. 

Esmer.

Esmer.

Sanırım Pamir hayatta var oluş amacını yeni keşfediyor gibiydi. Evet , kesinlikle alaycı gülüşlü esmerin tenine karşı bir bağımlılık hissi geliştiriyordu ve katiyen tedavi olmak gibi bir niyeti yoktu. Kendisi de bir panzehirse, kendini de yok ederdi.

Bu zehrin tohumlarını seve seve enjekte ediyordu kendine her gece yataklarında.

Güngör içini doldurup bedenini yana savururken Pamir tatmin olmuş hissiyle birlikte çarşafa dolanıp onun beline doladı bacağını. Dudakları oğlanın kulak memesini dişlerken fısıldadı kıkırtıyla. "Nefesin bile güzel.."diye mırıldandı Güngör. "Harikasın.."

Güngör nefes nefese soluklanırken ondan önce bitmiş olan Pamir terini elinin tersiyle silerek mırıldandı. "Bana bilmediğim bir şeyler söyle esmer panter.."diye kıkırdadı Pamir dudakları arasında bir sigara ateşleyip  dumanını Güngör'ün dudaklarına bırakırken.

"Boyun sik kadar."

"Senin sikin kadarsa seve seve tatmin olurum aynı sikinden olduğum gibi babacık.."diye kıkırdadı Pamir allanan yanaklarıyla. "Hıııı,tatmin eder miii boyum o zaman?"

Güngör alaylı bir kahkaha daha savurup oğlanın cilveli göz süzüşlerini seyre dalarken mırıldandı. "Komikliğe vurma, annemi def edeli de epey oldu.Derdin ne senin.."

"Seninle kaçıncı ayımız?"diye sordu Pamir merakla.

"Yedi?"dedi Güngör dudak dişleyip. "Yedinci aya özel hediye falan varsa ...Deneme tahtam sensin oğlum yıldönümü haricinde bir sik bildiğim yok onu da bizim Bade'den falan biliyorum Hasan ile..."

"Okullar kapanmak üzere."dedi Pamir burun çekip. "Artık ben de üniversiteli olacağım. 99 ortalamayla okulu onur belgesiyle bitireceğim ama eksik olan bir şey var..."diye fısıldadı telaşla. "Bibersiz bir sos gibi...Acısız bir turşu gibi..Ya da...Ne desem sana tuzsuz pilav gibi.."

"Sevişirken acıkmışsın."dedi Güngör telefona gömülüp. "Söylüyorum iki porsiyon Urfa?"

"Soğansız ve domatessiz."diye mırıldandı Pamir tebessümle.

"Nasıl istersen, prenses."diye vurguladı prenses kelimesini Güngör sipariş oluştururken. "Eee, üstün başarılı onur belgeli bir inek olan sevgilim kesinlikle ÖSYM denen lanet turuncu kurumun da içinden geçerek muhtemelen en kıyak üniversiteyi kazanacakken neden hala mutsuz."

"Mutsuzum çünkü kendimi gerçekleştiremedim."dedi Pamir sinirle. "Yanlış bir model izledim."

"Modelin bendim?"dedi Güngör çıplak yatakta poz verirken. "Nü resimlerimi çiziyorsun ya.."diye fısıldadı sarışından bir ısırık çalıp. "Hı.."

"Ciddiye al beni.."diye mırıldandı Pamir. "Bana hayatı kabus ettiler. İntihar bile etmeyecek kadar önemsiz hissetmeme neden oldular. Ölsem gitsem bile önemsenmeyecek bir ezik gibi.."

"Ve sen çareyi okulun dallamasıyla elleşmekte bulacak kadar salakça bir plan kurdun."diye tısladı Güngör göz devirip. "Sonra ben acilen hayatına dahil oluşumu başlatmak için sahte senaryolarla sana yanaştım."

"Evet bana fahişe diye seslendin."diye mırıldandı Pamir. "Aptal bir fahişe.."diye mırıldandı. "Düşünüyorum da senden intikam almayı da plana eklemeliyim ,ha?"

"Rol gereğiydi."diye mırıldandı Güngör pişman bir sesle. "Sana kötü davrandım ki benden şüphelenme diye.."

"Siktir et.."diye fısıldadı sevgilisinin dudaklarına dumanını çarpan Pamir kıkırdarken. "Fahişen de olabilirim eğer istersen yüceler yücesi seni aşkından süründürecek olan kişi de olabilirim. Keyfim bilir.."

"Egosunu siktiğim.."diye fısıldadı Güngör.

"Bana liseyi zulmeden herkesi kan kusturacağım."diye fısıldadı Pamir. "Ve  doksan dokuz puanlık ortalamamdan daha akılda kalıcı bir biçimde bunu yapacağım alaycı kuş,benimle misin."

"Şeytanın aklına gelmeyen fikirlerini sunman için mi?"dedi sigara yakan esmer göz kırpıp. "Çatal dilini uzat bakalım yılan.."

"Onların dört senede yaşattığı kabusu."diye fısıldadı Pamir. "Tek bir günde yaşatacağım.."


Şeytanın TüyleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin