Tadında

3.1K 214 119
                                    

"Güngör!"diye inledi Pamir oğlanın dilini kendi diline dolarken.

"Hı?"dedi esmer eğlenen bir tavırla dudaklarını Pamir'in dudaklarına sürtüp gülümserken.
Hafifçe dişledi alt dudaklarını keyifle ezerken.

"Ah!"
Başını yana doğru savurup hazla esmerin geniş omuzlarına koydu avuçlarını.
Güngör ise eğlenen bir tavırla sertliğini oğlanınkine bastırıp daha da yasladı tezgaha.

"Gün.."kesikce  bir nefes verdi Pamir irileşen kahvelerini yumup.
Oğlan bir anda kendini öyle güzel bastırmıştı ki ağlayacak gibi duraksayıp yutkundu Pamir.
Bu hareketleri yaparken içinde olduğunu hayal edince...
Yoksunluk krizindeki bir bağımlı gibi yapıştı esmerin dudaklarına.

"Ama..."diye gülümsedi esmer sıkıca oğlanın ince belini sıkarken.
"Fena bir şeysin sen..."

"Daha fena olabilirim."diye mırıldandı Pamir şuh bir gülüşle fısıldarken.
"Görmek ister misin?"

"Bundan fenası da var yani?"diye fısıldadı Güngör tek kaşını havaya kaldırıp oğlanı alayla süzerken.

Pamir oğlanın beline doladığı bacaklarını sıkıştırıp daha da kendine bastırdı esmeri. Kahvelerini onun kara gözlerine sabitlerken meydan okur gibi dikti yüzündeki gülüşle arzu dolu bakışlarını.
"Çok daha fazlası var."

"Ne kadar ileri gidebilirsin?"diye mırıldandı Güngör elleri ince belden aşağı dolgunluklara kayarken.

"Seni ağzıma aldığımda mı?"diye fısıldadı Pamir oğlanın dudaklarına buse kondurup.
"Boğazıma."

"İçindeyken?"diye fısıldadı Güngör alayla oğlanın boynuna dişlerini sürtüp.
"Onu sana sormam lazım..."diye fısıldadı Pamir bacak arasındaki sertliğe elini uzatıp.

"Çok konuşuyorsun."diye mırıldandı Güngör kendini bastırıp oğlanın incecik boyun derisini dişleri arasında ezerken.
Bir inilti koyverdi Pamir acıyla.
"Biraz da icraatine bakalım."

"Bakarız..."diye gülümsedi Pamir sesli bir gülüşle.
"Göstermemi ister misin."

Güngör tek koluyla ince belli oğlanı kucaklarken havada duran Pamir bacaklarını sıkıca ince bele dolayıp kollarını esmerin boynuna doladı. Ama rahat durmak ya da kucakta hareketsiz beklemek gibi bir gayesi yoktu.
Oğlanın boynundan güç alırken umursamazca bir kahkaha savurup kalçalarını ileri geri sürttü yavaşça.

"Rahat dur!"diye mırıldandı sesi boğuklaşan esmer elinin tersiyle Pamir'in kalçalarına bir tokat indirirken. 

"Hayır."diye fısıldadı Pamir kendini iyice sertliğe bastırıp.

"Kaşarlanma..."diye fısıldadı Güngör içerideki televizyon sesi gelen salona bakıp boş odalardan birine doğru Pamir'i ilerletirken.

"Ama..."diye fısıldadı Pamir esmerin boynunda dilinin ucunu gezdirip.
"Olmaz engel olamıyorum."

Güngör kasılan vücuduyla seslice yutkundu.
"Neye engel olamıyorsun?"

"Yüzüne oturmak istiyorum..."diye fısıldadı sertçe duvarla sırtı birleşen Pamir acıdan gülerken.
"Dilinle genişletmen için..."

"Sen var ya...Tam bir orospusun."diye hırladı Güngör.
Hüseyin'e  ait olan odaya girip kapıyı kilitlerken sesli bir nefes verdi.
Pamir ise rahat durmayıp dişleriyle ufak ufak ısırıklar ve sürtüşmeler kondurdu esmere.

"Binebilir miyim?"dedi Pamir irileşen kahve gözleriyle sırıtırken.

Güngör oğlanı bez gibi yatağa savururken üzerindeki tişörtü sıyırıp fırlattı yere.
Pamir de çırılçıplak kalan esmerin nefes kesici vücuduna bakarak altındaki eşofmanı hafifçe sıyırdı belinden.

Şeytanın TüyleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin